دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

بدون شرح

خواندن این مطلب را از دست ندهید.

  ادامه مطلب ...

دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده‌ی آمار در سال 93

فهرست دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده‌ی آمار در شش ماهه‌ی اول سال ۱۳۹۳ تقدیم می شود:خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب‌گاه آموزش پژوهشکده‌ی آمار مراجعه نمایید و یا در صورت تمایل با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن: ‌ 88725037 - 88725101 - 88725112 - 88550484

آدرس وب‌گاه: http://www.srtc.ac.ir

دانلود

آغاز دومین سال فعالیت

دهم فرودین ماه سال 1392 جرقه های ایجاد وبلاگی در سال جهانی آمار برای دانشجویان آمار زیستی در ذهن اینجانب باعث شد که این وبلاگ ایجاد شود و اکنون همیاری و همکاری شما بازدید 52024 صفحه را در یک سال گذشته رقم زد

این وبلاگ در ادامه راه سعی کرد که مطالب آن برای دانشجویان کارشناسی آمار، علاقمندان به کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آمار زیستی مفید واقع شود. و با گلچینی از اخبار حوزه آمار رسمی و فعالیت های سال جهانی آمار و اخبار کنکور های مقاطع مختلف و اخبار استخدام های آماری فعالیت خود را ادامه دهد.

هم چنین ایجاد کتابخانه های تخصصی آمار فضایی،آنالیز بقا، آمار زیستی و کارآزمایی بالینی  و مطالبی در خصوص مقالات و پایان نامه از دیگر فعالیت های این وبلاگ در یک سال گذشته به شمار می اید.

در یک سالگی این وبلاگ از حمایت تمامی عزیزان که بانظرات و پیغام ها و ایمیل ها و یا به صورت شفاهی مایه دلگرمی اینجانب بوده اید، تشکر نموده و دست همه عزیزان را برای همکاری در بهتر کردن وبلاگ خودتان به گرمی می فشارم.

سال خوبی را برای کشور عزیزمان و شما بزرگواران آرزومندم

جدول آزمون های آماری در نرم افزار SPSS

منبع :آمارستان

در این مطلب در فایلی پی‌دی‌اف راهکار انتخاب آزمون موردنظر با توجه به نوع داده‌ها در نرم افزار SPSS ارائه شده است.

کاربردی‌ترین نرم افزار آماری در حال حاضر نرم افزار SPSS است. در این نرم افزار آزمون‌های بسیاری وجود دارد اما کاربران برای انتخاب آزمون مناسب جهت اعمال بر روی داده‌های خود همواره با مشکل مواجه بوده‌اند.

در این فایل می‌توانید راهنمایی یک صفحه‌ای و خلاصه در این باره داشته باشید.

جدول این آزمون‌ها را می‌توانید از لینک زیر و به طور مستقیم از سرور آمارستان دانلود کنید:

دانلود


آزمون‌های من ویتنی، ویلکاکسون، فریدمن، کروسکال والیس و... وجود دارد که وابسته به این‌که دو یا چند گروه باشد و همچنین مستقل باشند یا وابسته.