دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

بدون شرح

خواندن این مطلب را از دست ندهید.

  چندی پیش یکی از اساتید در گروه روانشناسی دانشگاه آزاد همدان مقاله ای برای کنفرانس بین المللی علوم رفتاری در کیش ارسال نموده و با کمال تعجب در مدت کوتاهی پذیرش آن را دریافت میکند. لذا تصمیم میگیرد مقاله ای غیرعلمی با متنی کاملا شوخی با یک نام مستعار (اصلان جلیل خانی) برای این همایش ارسال کند. به گفته خود ایشان ازعنوان دانشیار برای تاثیر روانی بیشتر در نام استفاده کرده و چون پیشتر در دانشگاه علامه درس میخوانده از نام این دانشگاه نیز برای ارسال مقاله بهره جسته و تنها قصدش محک زدن کیفیت داوری چنین همایش هایی بوده. جالب آنکه این مقاله نیز پذیرش گرفت و تصویر پذیرش آن برای ایشان از طریق پرتال شخصی ارسال شده. قرار بوده مقالات نیز در مجله ای اس ای به چاپ رسد. با برملا شدن این مطلب و انتشار آن در سایت ها و بازتاب این مطلب، دبیر علمی همایش پرتال ایشان را بلاک کرده. لذا آقای دکتر اصلانی در سایتی اقدام به گزارش تصویری این مطلب کرده که جالب است آن را ببینید.

چکیده مقاله در زیر آمده ولی به دلیل حجم سنگین و محدودیت در تعداد ایمیل های ارسالی به ناچار فقط لینک تصاویر را خدمتتان مینوسم

به واقع چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

شما چه توصیه ای برای دبیر علمی همایش مذکور دارید؟

 

عنوان : تاثیر همنوایی گروهی بر تصمیم گیری دانشجویان 

دکتر اصلان جلیل خانی 

دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه علامه 

طباطبایی 

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر همنوایی گروهی بر تصمیم گیری دانشجویان بود. بدین منظور از میان کلیة دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت در دسترس 100 دانشجو انتخاب و بر اساس وضعیت اقتصادی و میانگین در دو گروه 50 نفری همتا شدند. ابزارهای پژوهش شاملمقیاس  همنوایی منوچهر و محمود و همچنین پرسشنامه چند وجهی سنجش تصمیم گیری مش مراد و همسرش می باشند. نتایج تحلیل کواریانس چند متغیری نشان داد که قهر بودن مش مراد با برادر بزرگترش می تواند به  صورت معناداری کاهش محصول ذرت را به دنبال داشته باشد(01/0> P و 27/5 = F2, 98). بر اساس یافته های این پژوهش می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که چنانچه این مقاله پذیرش بگیرد نشان دهندة این است که شما هدفی جز کلاه گذاشتن بر سر دانشجویان بخت برگشته ندارید. همچنین نشان دهندة به ثمر نشستن زحمات چند سال اخیر وزارت علوم می باشد. باید گریست به حال این وضعیت که چنگیز و تیمور هم به این عمق، زخمی بر پیکیرة این مرز و بوم نزدند.

کلمات کلیدی: همنوایی گروهی، تصمیم گیری، دانشجویان.

 

http://remedy.persianblog.ir/post/60/ 

www.bs2014.com/fa وبسایت همایش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد