دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

کتاب آشنایی با پایگاه استنادی جهان اسلام

 کتاب آشنایی با پایگاه استنادی جهان اسلام پایگاه استنادی جهان اسلام نوشته دکتر جعفر مهراد را از اینجا دانلود نمایید.


دانلود


شماره 81 خبرنامه انجمن آمار ایران

خبرنامه انجمن آمار ایران به شماره 81 سال بیست و یکم منتشر شد.

دانلود

معرفی کتاب

کتابهای 555 نکته در آزمون های اپیدمیولوژی و چکیده بیماری های شایع مختص اپیدمیولوژیست ها و آمار، اصطلاحات و بهداشت عمومی توسط انتشارات شایان نمودار منتشر شد.

آدرس انتشارات   www.shayannemoodar.com  








بدون شرح: نابغه

دانلود این فایل را از دست ندهید

دانلود

مجله‌ی آمار - شماره‌ی 5

مجله‌ی آمار (دوماهنامه‌ی تحلیلی – پژوهشی) شماره‌ی 5،فروردین و اردیبهشت

مرکز آمار ایران با توجّه به اهداف و رسالت خود و به‌منظور پیشرفت و فراگیر شدن علم آمار در سطح عموم جامعه، با همکاری پژوهشکده‌ی آمار اقدام به تأسیس مجله‌ی دو ماهنامه‌ی آمار، نموده است. این مجله‌ی تحلیلی- پژوهشی سعی دارد موضوعات مربوط به آمارهای رسمی را به زبان ساده اما علمی برای استفاده مردم و مسئولین ارائه نماید

دانلود

تقویم آزمونی وزارت بهداشت: 93

۱۱ تیر ۱۳۹۳ - فرارو

براساس تقویم آزمونی وزارت بهداشت، در سال جاری 24 آزمون برای دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، ترافیک آزمون های علوم پزشکی در تیر ماه سنگین است. شش آزمون‌ پذیرش دستیار دندانپزشکی، جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی و آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج کشور، ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی بالینی، ارتقای دستیاران دندانپزشکی و آزمون بهداشت‌کاران دهان و دندان نیز به ترتیب در هفته اول ماه جاری برگزار شد.

 

آزمون زبان انگلیسی عمومی MHLE وزارت بهداشت در نهم مردادماه برگزار می‌شود.

 

آزمون‌های بورد دندانپزشکی، پیش کارورزی و علوم پایه(پزشکی، دندانپزشکی وداروسازی)، کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی(بورد تخصصی و فوق تخصصی) و آزمون زبان انگلیسی عمومی MHLE در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

در آبان‌ماه نیز به ترتیب در تاریخ‌های اول و بیست‌ونهم آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی و طب سنتی و آزمون MHLE برگزار می‌شود.

 

در تاریخ ششم آذرماه سال جاری نیز دانش‌آموختگان داندانپزشکی و داروسازی خارج کشور بار دیگر فرصت دارند مدارک تحصیلی خود را برای دریافت مجوز کار در ایران ارزشیابی کنند.

 

در یازدهم دی‌ماه و سی‌ام بهمن بار دیگر آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE برگزار می‌شود.

 

آخرین آزمون سال 93 وزارت بهداشت آزمون پیش‌کارورزی و علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) است که در چهاردهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی، نیز هنوز مشخص نشده است.

دانلود



پوستر دوازدهمین کنفرانس آمار ایران

پوستر دوازدهمین کنفرانس آمار ایران منتشر شد
.

آمار عجیب بورسیه‌های فامیلی دولت سابق

۰۳ تیر ۱۳۹۳ - فرارو

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: منابع مطلع دانشگاهی اعلام کردند در دولت احمدی نژاد بیش از 15 خواهر و برادر در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور در تهران به طور غیر قانونی بورسیه شده‌اند. در همین دانشگاه 10 زن و شوهر هم به شکل مشابه و کاملا غیر قانونی بورسیه شده‌اند. بورسیه شدن از داخل به خارج یک فرد متولد 1337 از دیگر مصادیق بورسیه‌های غیر قانونی در دولت احمدی نژاد است. یکی از مهمترین شرایط بورسیه شدن شرط سنی است.براساس آیین نامه شرط سنی پذیرش دانشجویان بورسیه 33 سال است. پارسینه به نقل از پیام نو نوشت: میزان افرادی که در پرونده 3 هزار بورسیه غیر قانونی شرایط سنی بورسیه شدن را ندارند، تعداد قابل توجهی است و حتی بیش از 325 نفری است که توسط دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام شده است. این تعداد در مقایسه با کل بورسیه‌های غیر قانونی آن قدر قابل توجه است که لازم است معاون وزیر علوم که برای اولین بار خبر بورسیه‌های غیر قانونی در دولت احمدی نژاد را اعلام کرد، درباره آن توضیح کامل بدهد.