دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

کلید نهایی و سوالات آزمون کارشناسی ارشد آمار زیستی 94-93

سوالات و کلید نهایی سوالات آزمون کارشناسی ارشد آمار زیستی 94-93 وزارت بهداشت را از لینک زیر دانلود نمایید.
از دوست عزیزمان نیز که سوالات را ارسال نموده اند تشکر می شود.
از الان تا کنکور سال بعد با شما دوستان عزیز خواهیم بود.


سوالات


کلید نهایی

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:02

لطفا سوالات امسال(94-95)رو بذارید.ممنون میشم

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
طی متنی از ذوستان شرکت کننده تقاضا کردم به محض دریافت در وبلاگ بارگزاری می شود

زینب حیدری پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:04

خیلی ممنونم از راهنماییتون.. ممنون از وقتی که گذاشتین.
موفق باشین

بسمه تعالی
با سلام و احترام
از لطف شما سپاسگزارم

زینب حیدری چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:54

ممنون از لطفتون.آمار زیستی شرکت کردم.البته برای من ایمیلی نیومده

برای رشته امار زیستی هم میفرستم. این درصدها را براحتی و با توضیحاتی که در وبلاگ نوشتم می توانید به درصدهای بالاتری سوق بدین

زینب حیدری سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:54

ا.کی ممنون.یک سوال دیگه داشتم:
من درصدام یعنی امار وروشها رو 35 میزنم.بنظرتون زبان رو باید چند بزنم برای مشهد.در حدود 35 هستم الان برای زبان
برای روزانه باید درصدام چند باشه و برای شبانه باید چند باشه؟
ممنونم از راهنماییتون

بسمه تعالی
با سلام و احترام
به صورت واضح اعلام بفرمایید. ظاهرا برای رشته ارشد آمار می خواهید شرکت کنین؟ اگر چنین است کارنامه هایی براتون ارسال کردم. ضمنا سایت مدرسان شریف نیز اطلاعاتی در این زمینه برای شما دارد

زینب حیدری دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:23

عرض سلام و احترام و ممنون بابت لطفتون.
توی سایت امارگیران گفته بودین که من سوالات کنکورهای ازمایشی رو دارم بهم ایمیل بزنین تا براتون بفرستم..شایدم من اشتباه می کنم
اکانت من در سایت امارگیران به مشکل خورده و متاسفانه نمتونم وارد شم.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
سایت آمارگیران متعلق به اینجانب نیست و شما می توانید از قسمت ارتباط با ما در این وب سایت با مسول سایت ارتباط برقرار کنین

زینب حیدری دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:50

عرض سلام و ادب
متاسفانه من نتونستم سوالات کنکور سال 91 و 92 رو پیدا کنم. اگه براتون امکان داره در سایت قرار بدین.
اگه امکانش هست کنکورهای ازمایشی رو هم در سایت قرار بدین.
وخوشبختانه کلید ازمون 93 رو هم از اینجا دان کردم.
از لطفتون بسیار ممنونم

بسمه تعالی
با سلام و احترام
ان شاءالله بزودی سوالات کنکور رو به صورت ججزا قرار خواهم داد. ولی منظور شما رو از سوالات کنکور آزمایشی متوجه نشدم

حوریه سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 18:47

سلام
من میخوام واسه کنکور امار زیستی زبانمو تقویت کنم به نظر شما کتاب 504 میتونه بهم کمک کنه
لطفا راهنماییم کنین ممنون

بسمه تعالی، این کتاب می تواند کافی باشد اما توصیه می شود درسنامه جامع کارشناسی ارشد علوم پزشکی امیر لزگی راتهیه و مطالعه فرمایید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:19

سلام
ببخشید میشه کلید آزمون کارشناسی ارشد
آمار زیستی سال 91 و 92 رو هم بزارین. نتونستیم توو اینترنت پیدا کنیم.
تشکر بسیار

بسمه تعالی
با سلام و احترام
در اولین فرصت، چشم

گلبرگ دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:33

متشکرم

mohamad دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:46

با عرض سلام و خسته نباشید
آقای بشیری اگه براتون امکان پذیر هست سوالای کنکور ارشدآمار زیستی سال 90 تا 92 رو روی وبلاگ بذارید

بسمه تعالی
با سلام و احترام
حتما در اولین فرصت ممکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد