دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

ارائه نقطه نظرات در خصوص ازمون ارشد زیستی 95-94

بسمه تعالی

از دوستان عزیزی که در آزمون ارشد آمار زیستی شرکت نموده اند. تقاضا می شود در صورت امکان نقطه نظرات خود را در خصوص آزمون امسال ارایه نمایند. هم چنین سوالات آزمون را اگر عزیزی به آدرس ایمیل اینجانب (amarezisti@yahoo.com)ارسال نماید ممنون خواهم بود. چرا که در اولین فرصت به نام شما دوست عزیز برای سایرین بارگذاری خواهد شد.

نظرات 24 + ارسال نظر
m.khayyat چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:01

با سلام و احترام
میخواستم خدمت دوستای عزیزی که آمار زیستی و آمار ریاضی رو از لحاظ سختی یا آسونی مقایسه کرده بودن عرض کنم ازنظر بنده خوندن آمار زیستی در درجه اول عشق میخواد و بعدهم تواضع!
این رشته خدمات خیلی زیادی به جامعه ارائه میده و قبولیش همچینم آسون نیست.. ظرفیت پذیرش تو دانشگاه های ایران سال 95 برای روزانه84 نفر و شبانه 16 نفره درحالی که توهمین سال برای آمارریاضی خیلی بیشتراز این حرفاست..

با سلام و احترام
نظر شما عینا بازنشر می شود

biosta شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:20

با سلام
دوست عزیز با یک مثال قانون نسازید
هر رشته ای نیازش وجود داشته که ایجاد شده
وقتی یک طرفه به قاضی می رویم یعنی حق را داریم به خودمان می دهیم
ده ها نفر را می شناسم که برای ارشد دوم شان امده اند امارزیستی و یا این که دو تا ارشد دولتی قبول شده اند و امارزیستی انتخابشان بوده ، چرا ؟

با سلام و احترام
دوست عزیز
قضاوت با ارائه نظر فرق میکنه. بله بنده نیز همانند شما افرادی رو میشناسم که بعد از ارشد آمار ریاضی، آمار زیستیرمیخونن. هر رشته ای بر حسب نیاز بوجود آمده ولی متاسفانه پذیرشها بر اساس نیاز نسبی هم نبوده و داره مشکلات زیادی را برای تحصیل کرده ها خصوصن بعضی رشته ها ایجاد میکنه. از ارائه نظرتون هم از شما سپاسگزارم

ZAHRA جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:12

سلام دوستان
لطف کنید ارزش هیچ رشته ای رو زیر سوال نبرید هر رشته ای سختی مختص به خودشو داره.من خودم هر دو رشته قبول شدم هم امار زیستی وهم امار محض ولی با توجه به علاقه که به زیستی داشتم رفتم زیستی؟در ضمن اینو بدونیددر رشته ی امارزیستی پذیزش کمتر هست پس قبولیش هم همچین راحت نیست.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
دوست عزیز
هر کسی واقعا یک رشته ای رو بخوبی بفهمه و خوب تلاش بکنه قطعا موفق خواهد شد. ضمن اینکه مطالب دوستان ارایه نظرات شخصی هست ونه قضاوت

sm دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:48

باسلام..زمان ثبتنام برای ارشد امارزیستی سال94-95 کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

بسمه تعالی
با سلام و احترام
نتایج آزمون ارشد 95-94 آخر هفته اعلام می شود . آزمون ارشد 96-95 احتمالا آخرای سال ثبت نام می شود. دی یا بهمن ماه

محمد پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:47

بنده هم از شما تشکر میکنم بابت این وبلاگ خوبی که درست کردید.من هم خدای نکرده قصد توهین نداشتم فقط یک سری واقعیات و تجربیات بود که در اختیار دوستان قرار دادم.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
از لطف شما سپاسگزارم.

محمد پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:21

مدیریت محترم سایت.ما تو ایران زندگی میکنیم لذا به همان سبکی که ایران میخواد درس میخوانیم.در دنیا اتفاقات زیادی میافته.ولی ما چاره ای نداریم که طبق اموزش ایران پیش بریم.چون خلاف این امر ما با مشکل مواجه میشیم.در ضمن همونطور که دوستامون گفتن امار محض جامعتره یعنی همه گرایشها رو شامل میشه.دستت بازه چی کار کنی.و کسایی که محضند وقتی کاربردی کار میکنن عملا ارزش علمی بیشتری نسبت به بقیه داره چون اینها علم رو بخوبی فرا گرفتن و در عمل اون رو پیاده میکنن.در ضمن خدمت به دوستان بدون انتظار کار بسیار بسیار دوست داشتنی و جالب است نه سخت!

بسمه تعالی
با سلام و احترام
دوست عزیز
ضمن تأیید نظر شما و آرزوی موفقیت صمیمانه برای همه دوستان آماری و خصوصا شما دوست گرامی، باز عرض میکنم هدف اصلی این وبلاگ و ارائه نظرات یا مطالب فقط و فقط کمک به علم و راهنمایی دوستان هستن. نه زیر سوال بردن کسی یا رشته ای و یا خدای نکرده توهین به کسی یا رشته ای.

محمد پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:59

سلام مجدد
مدیریت محترم سایت سو تفاهم نشه.منظورم اینه که اون دوست من که توی لیسانس بلد نبود یک سوال احتمالی ساده رو حل کنه حالا ارشد شده.چرا شما واقعیت رو قبول نمیکنید؟واقعیت اینه که دانشجوهای ضعیف میرن امارزیستی.چون امار رشته سختیه و کار هرکسی نیست.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
آیا می دانین در دنیا دیگه به سبک ما در دبیرستانها ریاضی یاد نمیدن! ایا فکر می کنین حل کردن یک مسئله احتمال مشکلی رو به تنهایی حل می کنه. شاید در قبولی اولیه دانشجویان آمار زیستی دانشجویای ضعیفتری نسبت به قبولی ارشد ریاضی باشند ادامه اصلن اینجوری نیس. حداقل در دانشگاه ما اینجوری نبوده.ولی اگر سوال کنی در. بلی جدای اینکه آمار محض برای خوندن رشته سختی هست ولی در عمل هم اکثر کسایی که آمار محض می خونن، مجبور میشن برای کاربردی کردن دانسته های خود، یا آمار کاربردی کارکنن یا آمار زیستی.
دوست عزیز
اینجا محلی نیس که ما کسی رو ضعیف یا قوی قلمداد کنیم که فک کنم از لحاظ علمی و اخلاقی درست نباشه. محلی است برای راهنمایی دوستان در نهایت هم خود اشخاص تصمیم می گیرن.
آیا به نظر کار سخت اینه که رشته سختی بخونی و دیگران رو زیر سوال ببری یا کار سخت این هستش که به دیگران بدون انتظار خدمت کنی هرچند اندک.

محمد پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:50

سلام
من هم با حرف اقا حامد و اقا صادق موافقم.بنده خودم توی المپیاد مقام اوردم ولی با تمام شناختی که از هر دو رشته امار زیستی و امار ریاضی داشتم ترجیح دادم برم امار ریاضی البته این کار رو نه تنها من بلکه تمام دوستام که المپیادی هستن با شناخت کافی انجام دادن.در ضمن من دوستم امار ریاضی هرچی شرکت کرد رتبه خوبی نیاورد ولی توی امار زیستی رتبه خوبی اورد.دانشجوی خیلی ضعیفی بود وقتی این رتبه رو اورد خیلی برای مملکت تاسف خوردیم که دانشجوی به این ضعیفی ارشد توی بهترین دانشگاه بخونه و فردا انتظارات بالایی هم داره.البته من خدمت همه امار زیستی ها ارادت دارم.ولی این واقعیت های جامعه است...

بسمه تعالی
با سلام و احترام
من به عنوان مدیریت سایت نمیخوام وارد بحث و مجادله بشم. ولی نظر شما رو عینا انعکاس می دم. اینکه میگین شناخت کامل نمی دونم یعنی چی؟ حرف شما مثل این میمونه که یک مهندس بگه( چون رتبه اونها پایین تره توی لیسانس) . من متاسفم برای کسانی که اینقدر ضعیفن میخوان علوم پایه بخونن! امیدوارم دوستانی که خودشون آمار زیستی هستن بیان و در کمال احترام پاسخ بیارن

صادق چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:12

با سلام و خسته نباشید
چرا دانشجوهایی که قویترن میرن آمار ریاضی و دانشجوهای به نسبت ضعیفتر میرن امار زیستی؟ چه قبول کنیم چه نکنیم این یک واقعیته. مثلا من تا الان ندیدم یک المپیادی یا کسی که توی مسابقات اماری مقام میاره بیاد امار زیستی(اگر هم باشه خیلی خیلی کم).

بسمه تعالی
با سلام و احترام
در دوران کارشناسی، اساتید محترم بیشتر تحصیلات آمار ریاضی دارن. ضمن اینکه در دانشگاهها با دانشجویان ارشد و دکترای محض برخورد بیشتری دارن و شناخت کافی با آمار زیستی معمولا ندارن

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:57

دوست من امارریاضی دانشگاه تهران قبول شد همزمان هم امارزیستی بهشتی قبول شد اما امارریاضی دانشگاه تهران رو ترجیح داد.رتبه امارریاضیش 21 امارزیستیش هم تقریبا این دور و برا بود

بسمه تعالی
با سلام و احترام
این یک انتخاب شخصی است. ولی کسایی که آمار زیستی را انتخاب میکنن موفق تر خواهند بود

حامد چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:54

با سلام در پاسخ به سوال دوست عزیزی که فرمودن امارریاضی بهتر است یا امارزیستی،باید بگویم که آمارریاضی جامعتر از بقیه گرایش‌های رشته اماره، به این معنا که در این گرایش شما می‌تونید در هر زمینه‌ای کار کنید.دوستان من خیلیهاشون امارریاضی اند ولی تز ارشدشون رو در زمینه امارزیستی برداشتن.مثلا دکتر پزشک دانشگاه تهرانه ایشون دکتری امار گرایش احتمالن ولی تمام کسایی که با ایشون کار میکنن در زمینه امار زیستی کار میکنن.و لذا در امارریاضی دستتون بازتره برای کار کردن. البته امار زیستی هم جذابیت خودش رو داره. از لحاظ بازار کار هم تقریبا مثل همند.بستگی به توانایی های خودت داره.

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
آمار ریاضی از نظر محض خوبه. و شاید هم دلیل اینک استاد محترم دکتر پزشک هم روی به مفاهیم آمار زیستی آوردن کاربردی بودن این رشته باشه! مراکز تحقیقاتی هم ترجیح می دن از آمار زیستی استفاده کنن. ضمنا از نظر ارائه شده تشکر می کنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:38

سلام.نتایج کی میان؟تو دفترچه که نوشته بود 6 تیر...
پس چی شد؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
برابر اعلاام وزارت بهداشت 6 تیر قرار بود نتایج 6 تیر اعلام شودو بنده بی تقصیرم

محمد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:53

سلام خدمت شما پس جراجواب ارشدنیامد

بسمه تعالی
با سلام و احترام
برابر اعلاام وزارت بهداشت 6 تیر قرار بود نتایج 6 تیر اعلام شودو بنده بی تقصیرم

رضا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:23

سلام.جواب کنکور امارزستی فردا میاد؟دقیقا تو چه سایتی باید بریم؟سنجش میزنه؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان
بله برابراعلام سنجش وزارت بهداشت نتایج 6 تیر اعلام می شود( معمولا بعد از ظهر)
باید به آدرس http://sanjeshp.ir/ مراجعه فرمایید

نصیری سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:09

سلام.میشه شمارتونو داشته باشم؟
برا انتخاب رشته کمک بگیرم ازتون.مرسی

بسمه تعالی
با سلام و احترام
شما می توانید با ایمیل بنده با نشانی amarezisti@yahoo.com تماس بگیرم
کاملا در خدمت خواهم بود

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:39

سلام
دعا کنین من قبول شم..
شنیدم بازارکارش خیلی خوبه

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
ضمن اؤزوی موفقیت برای شما و همه عزیزان شرکت کننده در آزمون ، اگز براتون امکان داره سوالات را برام ارسال نمایید

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:08

سلام
امارزیستی فقط رتبه دو رقمی برمیداره؟اخرین رتبه مجازش چنده معمولا؟ چه دانشگاهایی پذیرش میکنن؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
اولا تعداد پذیرش نهایی هرچقدر باشد تا 3 برابر آن جزو انتخاب رشته مجاز قرار می گیرند . سه رقمی ها هم قبول می شوند

لادن یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:52

سلام اگر امکان دارد این سوال اماری رو جواب بدهید برای یک طرح تحقیقاتی بیمارانی با بیماری مورد نظر که به درمانگاه مراجعه میکنندرو وارد مطالعه کنیم چه نوع نمونه گیری است با تشکر( چون تعداد بیماران زیاد نیست)

بسمه تعالی
با سلام و احترام
معمولا وقتی داده های یک مرکز تحقیقاتی مورد بررسی قرار می گیرد . همه بیماران مورد بررسی قرار می گیرد و حسب مورد برای بررسی اثر دارو از روش های مختلف کارازمایی بالینی استفاده می شود

سمیرا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:49

سلام، آمار زیستی از گرایش های ریاضیه ؟ یعنی من که زیست شناسی خوندم نمیتونم شرکت کنم ؟ البته رشته ی دبیرستانم ریاضی بوده ریاضیمم خوبه. یه سوال دیگه وزارت علوم و دانشگاه آزاد آمار زیستی نداره ؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
کلیه کارشناسی های علوم پزشکی،کارشناسی آمار،ریاضی،
علوم کامپیوتری، دکتری عمومی گروه
پزشکی * و دکترای حرفه ای دامپزشکی در این رشته می تونند شرکت کنند. دانشگاه آزاد آمار زیستی نداره و یکی دوسال امتحان آمار زیستی وزارت علوم که فقط در دانشگاه تربیت مدرس هست با وزارت بهداشت برگزار میشه

مهرجو جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:05

سلام.نتایج رتبه امارزیستی کی میاد؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
برابراعلام وزارت بهداشت در صفحه 25 راهنمای آزمون 6 تیر کارنامه مرحله اول و انتخاب رشته و 4 شهریور اسامی نهایی اعلام خواهد شد.
اگر برایتان مقدور می باشد. سوالات را برای استفاده دوستان برایم ارسال نمایید. ممنون

کیانی پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:34

سلام.خسته نباشین.امارزیستی تا چه رتبه هایی برمیداره؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
معمولا تا 3 برابر ظرفیت می تونن انتخاب رشته کنن

lمهسا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:33

سلام.ب نظرم خیلییییییی اسون بود.از امار ریاضی که خیلییی اسونتر بود.کاش بشتر میخوندم.یه سوال. نتایج دقیقا کی میاد؟؟ و سوال دوم امارریاضی بهتره یا امارزیستی؟؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
از نظرتون خیلی ممنونم. اعلام نتایج را در دفترچه اعلام نمودن. ممنون میشدم اگر سوالات را برای استفاده دوستان ارسال می کردین.
در خصوص بهتر بودن این رشته یا آمار زیستی مطالبی در قسمت پاسخ به سوالات کاربران و کارشناسی ارشد آمده است. همین نکته بس که هستند کسانی که بعد از گرفتن ارشد آمار ریاضی دوباره امتحان ارشد زیستی می دهند ولی برعکسش رو من نشنیدم. در حال حاضر امکان ادامه تحصیل و کار برای دانشجویان دکترای زیستی فراهم تر است

عطایی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:45

سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم دفترچه سوالات آزمون آماری زیستی سال 94 رو ندارید؟ ممنون میشم اگه اونم داخل سایتتون قرار بدید چون من هنوز موفق به دریافتش نشدم. مرسی

بسمه تعالی
با سلام و احترام در همین قسمت منظر دریافت سوالات می باشیم. اگر عزیزی برای اینجانب ارسال نماید حتما در سایت بارگذاری می شه

عابدینی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:26

سلام خسته نباشین ، یه سوال داشتم ،دانشجویای رشته ی آمار ریاضی میتونن کنکور آمار زیستی رو بدن ؟ اگه قبول بشن میشه همزمان دو گرایش رو خوند یا اینکه از امارریاضی انصراف بدیم و زیستی بخونیم ؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
اگر دانشجوی ترم آخرلیسانس باشین بله ولی اگر دانشجوی ارشد باشین و مشکل سربازی نداشته باشین و مسایل مربوز به انصراف نیز دامنگیر نشود باز بله . تحصیل همزمان را باید از سنجش وزارت بهداشت یا سازمان سنجش بهتر است سوال نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد