دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

اعلام کارنامه علمی اولیه و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 94

امروز بعداز ظهر روز پنج شنبه 11 تیر ماه کارنامه علمی اولیه و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال  94 اعلام شد.

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی عزیزان  حائز انتخاب رشته آمار زیستی ، منتظر اعلام  رتبه ها و درصدهای عزیزان هستیم. ضمناً آماده هرگونه راهنمایی در زمینه انتخاب رشته برای شما عزیزان هستم. از دوستان دانشجوی ارشد و دکترای  زیستی نیز خواهشمند است با نظرات ارزشمند خود ، قبول شده های مرحله اول را یاری فرمایند.

دانلود راهنمای اتنخاب رشته


نظرات اعلام شده و پاسخ آن ها برای استفاده شما عزیزان در انتخاب رشته  تقدیم می شود:  

 

نظر یکی از دانشجویان محترم دانشگاه تربیت مدرس

سلام

بنده یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می باشم. حالا ارشد یا دکتراش بماند. روی سخنم با دوستی است که فرمودن اساتید این دانشگاه نسبت به دانشجویان بی توجه هستن. دوست عزیز، زمانی که شما وارد مقطع ارشد میشین یعنی با هدف و با انگیزه بودین که نهایت سعیتونو واسه قبولی کردید. پس به همون اندازه و شایدم خیلی بیشتر، باید اونقدر زحمت و تلاش شبانه روزی بکشید تا بتونین قابلیت هاییو که دارین به محک بزارین. ببینین اصلا آیا واقعا قبولی در ارشد چیزی علاوه بر مقطع قبلی به معلومات شما اضافه می کند یا خیر. آیا آینده بازار کارتون روشنه یا خیر؟ مقطع ارشد به بالا کاملا متفاوت از مقطع کارشناسی به پایین است. اینو کاملا باید درک کنین که اصلا نباید از اساتید محترم و دلسوز انتظار داشته باشید که دستتونو بگیرن و بهتون بگن این روش آماری که استفاده می کنید درسته یا درست نیست. این وظیفه شماست که با تلاش خودتون چیزی رو که باید یاد بگیرید، یاد بگیرید. ما الان توو تربیت مدرس 4 تا استاد بیشتر نداریم که به تازگی به 5 استاد افزایش پیدا کرده. با این خیلی عظیم دانشجو که متاسفانه وزارتخونه در این مورد هر سال کم لطفی میکنه! و به دانشگاه می فرسته، خداییش استادا به چند تا پایان نامه می تونن برسن؟؟!!! اونم با موضوعات سنگینی که برای دانشجویان ارشد و دکترا تعیین میشه؟؟ تازه گذشته از این پایان نامه دانشجویان سال های قبلی رو هم در نظر بگیرید و همینطور پایان نامه دانشجویان رشته ای دیگه و حتی دانشگاههای دیگه. خود دانشجو توو یه پایان نامه خودش مونده، چه برسه به استاد که شاید 20 تا پایان نامه دستش باشه و علاوه بر اونا، کارهای اضافه دیگه!!.....خب با این حساب فکر کنم دستتون اومده باشه که این تقصیر استادای ما نیست که وقت زیادی برای کمک به دانشجو نمیتونن بزارن، بلکه اگر تعداد نیروی استخدامی افزایش پیدا کنه، اون موقع اساتید عزیزمون بیشتر میتونن برای دانشجوهاشون وقت بزارن. ولی از شواهد امر پیداس که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چون تعداد اساتیدش بیشتره، لذا دانشجوها بیشتر میتونن از کمک اساتید استفاده کنند، البته ناگفته نماند که اونا هم در جای خودشون به اندازه کافی برای پایان نامه زحمت می کشن و خوب هم کار می کنن. اینو بدونید که در مقطع ارشد و دکترا 80 تا 90 درصد کار، به دوش خود دانشجوست و از استادای گرامی با این وضع استخدامی جز حمایت و پشت گرمی، انتظار دیگه نمیتونیم داشته باشیم، چون اونا واقعا تقصیری ندارند. و این اصلا به ضرر دانشجو نیست. من خودم تجربه کردم که دارم بهتون می گم. باور کنین. و چه بخواین و چه نخواین، این سیستم آموزشی ماست و تا زمانی که وضعیت استخدامی بهبود پیدا نکنه، وضع همینطوریه......

از طرفی چرا بعضی ها اینقدر بند دانشگاههای تهران هستن؟ من پیشنهادم به خیلی از دوستانی که رتبه خوب کسب کردن، اینه که برن سراغ دانشگاه علوم پزشکی همدان که توو این چند سال اخیر گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژیش حسابی فعال شده و کارهای گروهی خیلی خوبی هم دانشجوها و استادا با هم انجام میدن. من که تعریفشونو خیلی شنیدم. دوستان راه خیلی سختی در پیش رو دارید، ولی اگه واقعا با انگیزه و هدفمند میخواین وارد مقطع ارشد به بالا بشین، تلاش هایی که می کنید واقعا بهتون مزه میده و ازش لذت می برین و احساس خستگی نمی کنید.

 

موفق باشید.

پاسخ:

بسمه تعالی

دوست عزیز

با سلام و احترام

واقعا از نظرات دلسوزانه ای که دادین ممنونم. نظرتون عینا هم در قسمت نظرات و هم در ادامه مطلب این پست بارگذاری می شود




سلام

یه سوال داشتم . من امسال رتبه ی ارشد امار زیستیم شده 84 و می خوام دانشگاه های تهران قبول شم برام روزانه با بین المللی هم فرقی نمی کنه. شانسم چقدره و ایا کسی از مقدار شهریه ها خبر داره

 

پاسخ:

بسمه تعالی

با سلام و احترام

اگر لطف می کردید و درصدهاتون رو هم برام ایمیل نمایید ممنون میشم.

برای رقم شهریه ها می تونین به سایت دانشگاه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران مراجعه کنی و رقم بین الملل دانشگاه تربیت مدرس هم قاعدتا باید مثل وزارت علوم باشه.

دانشگاههای تهران و شهید بهشتی با این رتبه نمیشه قبول شد. برای تربیت مدرس شانس 30 درصدی و برای دانشگاه توانبخشی از شانس 70 درصدی برخوردارین. اگر توضیحات کافی نباشه. باز هم در خذمت شما هستم


سلام.ارشد آمار زیستی شرکت کردم و رتبه تک رقمی آوردم.میخواستم بدونم شرایط تحصیل تو این رشته تو کدوم یک از دانشگاههای تهران بهتره؟

 

پاسخ:

بسمه تعالی

دوست عزیز

ضمن تبریک خدمت شما. خواهشمند است در صورت امکان برای راهنمایی بهتر سایر دوستان درصدهای خود را به ایمیل amarezisti@yahioo.com ارسال فرمایید.

از لحاظ قبولی اول تهران- شهید بهشتی- تربیت مدرس و توان بخشی به ترتسب رتبه معمولا قرار دارند. تهران و شهید بهشتی تراز اول هستند. اینجانب در شهید بهشتی ارشد خوندم به لحاظ امکانات هرچند که محدود هستن تهران بهتر هستش کمی هم موقعیت کار بهتر در دوران دانشجویی داره . اما توی شهید بهشتی سخت گیری های خاصی وجود داره که توصیه نمیشه. اگر باز سوالی هست بفرمایین


 


تشکر می کنم ازتون.خودمم فک می کنم انتخاب اولم دانشگاه تهران باشه بهتره و احتمال قبولیم هم زیاده ولی ممکنه شرایط جدیدی تو ظرفیت پذیرش پیش بیاد و اولویت دوم دانشگاهی باشه که من قبول میشم.برای انتخاب دوم از نظر شما تربیت مدرس بهتره یا شهید بهشتی؟با توجه به اینکه تربیت مدرس دانشجوی کارشناسی نمی پذیره و کلیه تمرکز اساتید روی دانشجویان ارشد و دکتراست.خلاصه سردرگمم و حتی تو انتخاب اولم هم کمی شک دارم چون گفته میشه اساتید این دانشگاه نو این گروه نسبت به دانشجویان مقداری بی توجه اند.

 

پاسخ:

بسمه تعالی

با سلام و احترام

توی تحصیلات تکمیلی خود دانشجو باید زحمت بکشد. بعضی از دانشجویان فکر می کنند اساتید کار اونها رو باید انجام بدن! که اصلا اینطوری نیست. در دانشگاه تربیت مدرس اساس تحصیل دانشجو محور بودن است . ولی بهتره بدونین دانشگاههای تحت پوشش وزارت بهداشت البته در مقطع دکترا به دانشجویان مبلغ نسبتا قابل توجهی نیز پرداخت می کنند. در هر صورت انتخاب با خود شما است. بهتره اگر تهران تشریف دارین سری به گروههای مربوطه نیز بزنین و از دانشجویان اطلاعات تکمیلی بدست بیارین




سلام. ببخشید رتبم 200شده امکان قبولی برام هست مجاز به انتخاب رشته شدم انتخاب رشته بکنم یا نه ممنون میشم کمکم کنید.

سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم بارتبه 248امکان قبولی تو کدوم دانشگاه ها وجود داره ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام.میشه بگین با رتبه در سهمیه 243 ورتبه کل 247 ونمره تراز 20.19 میشه روزانه قبول شد یا نه؟ و اگه شبانه قبول شم میشه بعد انصراف بدم،منعی برای کنکور 95 که نداره

پاسخ:

1-  جهت راهنمایی بهتر سایر دوستان خواهشمند است درصدهای خود را با رتبه علمی به ایمیل amarezisti@yahoo.com ارسال فرمایید.

2-  با توجه به رتبه شما عزیزان بالاست، باید ابتدا اولویت خود را تعیین نمایید:

-         فقط قبولی در دانشگاه روزانه برایتان اهمیت دارد؟

-         فقط قبولی برایتان اهمیت دارد؟

-         ترجیح می دهید در دوره های بین الملل و دانشگاه بهتر درس بخوانید؟

-         ترجیح می دهید سال بعد با مطالعه بیشتر در دانشگاه بهتری قبول بشید؟

-         ترجیح میدهید در نزدیکترین  دانشگاه به محل سکونت درس بخوانید؟

-         آیا کارشناسی ارشد را برای ادامه تحصیل در نظر گرفته اید یا صرف یک مدرک؟

بسته به انتخاب هر یک از این شرایط نوع انتخاب رشته فرق می کند.بنابراین دوستان عزیز می توان بادر نظر گرفتن شرایط فوق به انتخاب رشته اقدام نمایند. اگر هم دوست داشتین با تماس با ایمیل اینجانب با کمال میل در خدمت شما هستم.

تا جایی که اینجانب اطلاع دارم قبولی در رشته های روزانه و انصراف از آن یک سال محرومیت دارد و لی برای دوره های بین الملل چنین محدودیتی وجود ندارد. ولی توصیه می شود راهنمای انتخاب رشته را بدقت مطالعه فرمایید.

 

نظرات 25 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:28

سلام
من تو کنکور 95 زیستی رتبه 50 آوردم،به نظرتون چه دانشگاههایی قبول میشم؟ 
ریاضی عمومی50 آمارریاضی و احتمال 40.35 روشهای آماری55.83 زبان عمومی0.83
نمره کل تراز:42.43
ساکن مشهد هستم،تصمیمی که تا اینجا گرفتم:تهران،شهیدبهشتی،مشهد،شیراز
البته اولویتم اینه که نزدیک محل سکونت باشه

پیشنهاد من برای شما: تهران- بهشتی- تربیت مدرس- بهزیستی- ایران-( اگه به تهران علاقه مندین) - مشهد- همدان- اصفهان- شیراز و سپس اولویتهای چهار به بعد..موفق باشین.
بازم میتونین انتخاب نهاییتون رو به ایمیلم بفرستین با کمال میل در خدمتم

زهرا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:36

سلام
نمره کل تراز:42.43
ساکن مشهد هستم،تصمیمی که تا اینجا گرفتم:تهران،شهیدبهشتی،مشهد،شیراز
البته اولویتم اینه که نزدیک محل سکونت باشه

سلام . دوست عزیز
درصدا و رتبه هاتون رو هم اعلام کنین لطفا یا به ایمیلم ارسال کنین . قسمت نظرات راهنمای انتخاب رشته رو هم مطالعه کنین

آناهیتا سعیدی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:28

سلام
کنکور آمار زیستی 95 شرکت کردم و رتبه ام 16 شدم
به نظر شما دانشگاه تهران قبول میشم؟
ایران چی؟

با سلام و احترام
بهتون تبریک میگم برای مشاوره بهتر دوستان خواهشمندم درصدها و تراز علمیتون رو برام ارسال کنین. مهم نیس تهران قبول میشین یا نه؟ قسمت نظرات راهنمای انتخاب رشته رو بخونین بعد انتخاب رشته فرضیتون رو بفرستین به نظرم بهتره به این فک کنین که انتخاب رشته درست انجام بدین. سال به سال نحوه عملکرد بچه ها فرق میکنه .بله برای هر دو دانشگاه احتمال هست برای ایران خیلی بیشتر

زهرا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:35

سلام
من تو کنکور 95 زیستی رتبه 50 آوردم،به نظرتون چه دانشگاههایی قبول میشم؟
ریاضی عمومی50 آمارریاضی و احتمال 40.35 روشهای آماری55.83 زبان عمومی0.83

با سلام و احترام
لطفا تراز خود رو اهم اعلام کنین. انتخاب رشته فرضی بکنین و برام ارسال کنین. اولویت های خودتون رو بگین قسمت نظرات راهنمای انتخاب رشته رو بخونین. بعد من در خدمت تون هستم . امید کمی به دانشگاههای تهران هست مگه بهزیستی و ایران اصفهان و مشهد و همدان هم در همین حد امید دارین. اما به نظرم اول ببینین چه چیزهایی براتون مهمه. اگه ساکن مثلا تبریز هستین خوب اول بعد از یه سری اولویت های تهران، به نظرم اول تبریز زو بزنین تا مشهد.

امید شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:25

سلام
کنکور آمار زیستی 95 شرکت کردم
ریاضی 20درصد
احتمال 45 درصد
روش های آماری 24درصد
زبان 0 درصد
به نظرتون رتبم چند میشه؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
زیاد نگران رتبتون نباشین. به خیلی پیزا برمیگرده بعد اعلام رتبه در خدمت هستم

محممد جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 23:50

سلام
کنکور آمار زیستی 95 شرکت کردم
ریاضی 15 درصد
احتمال 78 درصد
روش های آماری 30 درصد
زبان 4 درصد
به نظرتون کجا قبول میشم؟
کدوم دانشگاه بهتره؟
در ضمن ساکن اهواز هستم و دوست دارم شیراز قبول شم.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
متوسط رتبه تون 30 هستش فعلا صبر کنین تا رتبه ها بیاد و هم چنین ظرفیت پذیرش. بعد در خدمت تون هستم . هیجانتون رو نیز درک میکنم

علی جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:54

دانشگاه علوم بهزیستی تا چه رتبه ای احتمال قبولی هست؟؟؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
سال به سال فرق می کنه. تا رتبه 50 احتمال خوب و لی تا 80 هم احتمالش وجود داره

مهدی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:10

سلام رتبه من 60 شده اصفهان قبول میشم؟؟؟؟تهران چی؟ شیراز؟؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
کاش درصد هاتون رو هم برام ارسال می کردین. با این رتبه بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبان داره. قبولی شما در اصفهان احتمالش بالای 50 هست. اگر هم قبول نشین با فاصله کمی اتفاق خواهد بود. ولی برای تهران و شیراز احتمال کمتری وجود داره

علی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:06

سلام رتبه من 64 شده اصفهان قبول میشم؟؟؟؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
کاش درصد هاتون رو هم برام ارسال می کردین. با این رتبه بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبان داره. احتمالش بالای 50 هست. اگر هم قبول نشین با فاصله کمی اتفاق خواهد بود

س.م سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:15

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم با رتبه 81 دانشگاه های تهران روزانه قبول میشم؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
کمی احتمالش ضعیف هست شاید توانبخشی

چوبین دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:38

مدیر سایت , لطفا پاسخ سوالا رو همین جا بده که همه استفاده بکنند.
با تشکر

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
مطالب کلی رو یا همینجا جواب میدم یا در قسمت ادامه مطلب. بعضی وقتا احساس میشه بهتره با ایمیل جواب ها ارسال بشه. ممنون از نظراتتون و اینکه به وبلاگ خودتون سر می زنین

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:16

سلام.مرسی از نظراتتون.اگه کمی با دقت تر نظرمو خونده باشین گفتم اساتید دانشگاه تربیت مدرس تمرکزشون کاملا روی تحصیلات تکمیلیه و دانشگاه دیگه ای رو عرض کرده بودم که اساتید کمی بی توجه اند.همانطور که گفتین مقطع کارشناسی با ارشد و دکتری متفاوته و من نظرمو به عنوان کسی که هنوز مقطع ارشد رو تجربه نکرده دادم.دقیقا به همین دلیل بی تجربگی ازتون راهنمایی خواستم و دیدم که خیلیا پس از ورود به دانشگاه از انتخابشون پشیمون میشن.انتظار داشتم کمی ملایم تر رفتار بشه.باز هم ممنون ازتون.خیلی خیلی تشکر میکنم.تجارب جالبی از نظراتتون کسب کردم.موفق باشین.

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
از شما بابت ارسال نظرات و هم از دوست عزیزی که از دانشگاه تربیت مدرس از سر دلسوزی به وبسایت خودتون سر میزنین تشکر میکنم. هدف ما هم توی این وبلاگ ارائه نظرات و انعکاس آنها و راهنمایی در حد امکان هست. تا جایی که یادمه به خودم اجازه اینکار رو ندادم که با کسی بد صحبت کنم.! هر چند بعضی وقتها مورد عنایت خاص قرار گرفته ام!
دوست عزیز
ما که نه اسم و نه ایمیلی از شماداشتیم. من فقط از روی آی پی شما دوباره متن قبلی رو خوندم. توصیه می کنم مجدد خودتون مطالعه فرمایید.
بازم از شما تشکر میکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:44

سلام
بنده یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می باشم. حالا ارشد یا دکتراش بماند. روی سخنم با دوستی است که فرمودن اساتید این دانشگاه نسبت به دانشجویان بی توجه هستن. دوست عزیز، زمانی که شما وارد مقطع ارشد میشین یعنی با هدف و با انگیزه بودین که نهایت سعیتونو واسه قبولی کردید. پس به همون اندازه و شایدم خیلی بیشتر، باید اونقدر زحمت و تلاش شبانه روزی بکشید تا بتونین قابلیت هاییو که دارین به محک بزارین. ببینین اصلا آیا واقعا قبولی در ارشد چیزی علاوه بر مقطع قبلی به معلومات شما اضافه می کند یا خیر. آیا آینده بازار کارتون روشنه یا خیر؟ مقطع ارشد به بالا کاملا متفاوت از مقطع کارشناسی به پایین است. اینو کاملا باید درک کنین که اصلا نباید از اساتید محترم و دلسوز انتظار داشته باشید که دستتونو بگیرن و بهتون بگن این روش آماری که استفاده می کنید درسته یا درست نیست. این وظیفه شماست که با تلاش خودتون چیزی رو که باید یاد بگیرید، یاد بگیرید. ما الان توو تربیت مدرس 4 تا استاد بیشتر نداریم که به تازگی به 5 استاد افزایش پیدا کرده. با این خیلی عظیم دانشجو که متاسفانه وزارتخونه در این مورد هر سال کم لطفی میکنه! و به دانشگاه می فرسته، خداییش استادا به چند تا پایان نامه می تونن برسن؟؟!!! اونم با موضوعات سنگینی که برای دانشجویان ارشد و دکترا تعیین میشه؟؟ تازه گذشته از این پایان نامه دانشجویان سال های قبلی رو هم در نظر بگیرید و همینطور پایان نامه دانشجویان رشته ای دیگه و حتی دانشگاههای دیگه. خود دانشجو توو یه پایان نامه خودش مونده، چه برسه به استاد که شاید 20 تا پایان نامه دستش باشه و علاوه بر اونا، کارهای اضافه دیگه!!.....خب با این حساب فکر کنم دستتون اومده باشه که این تقصیر استادای ما نیست که وقت زیادی برای کمک به دانشجو نمیتونن بزارن، بلکه اگر تعداد نیروی استخدامی افزایش پیدا کنه، اون موقع اساتید عزیزمون بیشتر میتونن برای دانشجوهاشون وقت بزارن. ولی از شواهد امر پیداس که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چون تعداد اساتیدش بیشتره، لذا دانشجوها بیشتر میتونن از کمک اساتید استفاده کنند، البته ناگفته نماند که اونا هم در جای خودشون به اندازه کافی برای پایان نامه زحمت می کشن و خوب هم کار می کنن. اینو بدونید که در مقطع ارشد و دکترا 80 تا 90 درصد کار، به دوش خود دانشجوست و از استادای گرامی با این وضع استخدامی جز حمایت و پشت گرمی، انتظار دیگه نمیتونیم داشته باشیم، چون اونا واقعا تقصیری ندارند. و این اصلا به ضرر دانشجو نیست. من خودم تجربه کردم که دارم بهتون می گم. باور کنین. و چه بخواین و چه نخواین، این سیستم آموزشی ماست و تا زمانی که وضعیت استخدامی بهبود پیدا نکنه، وضع همینطوریه......
از طرفی چرا بعضی ها اینقدر بند دانشگاههای تهران هستن؟ من پیشنهادم به خیلی از دوستانی که رتبه خوب کسب کردن، اینه که برن سراغ دانشگاه علوم پزشکی همدان که توو این چند سال اخیر گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژیش حسابی فعال شده و کارهای گروهی خیلی خوبی هم دانشجوها و استادا با هم انجام میدن. من که تعریفشونو خیلی شنیدم. دوستان راه خیلی سختی در پیش رو دارید، ولی اگه واقعا با انگیزه و هدفمند میخواین وارد مقطع ارشد به بالا بشین، تلاش هایی که می کنید واقعا بهتون مزه میده و ازش لذت می برین و احساس خستگی نمی کنید.

موفق باشید.

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
واقعا از نظرات دلسوزانه ای که دادین ممنونم. نظرتون عینا هم در قسمت نظرات و هم در ادامه مطلب این پست بارگذاری می شود

سوال کنکور یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:47

واقعا ممنونم ازتون
امکانش هست بگین با این رتبه حدوداٌ کجا روزانه قبول میشوم؟ آیا همدان قبول میشوم؟ کرمانشاه چطور؟

مجددا پاسخ شما ایمیل شد

سوال کنکور/باران یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:15

سلام من درصدهامو براتون فرستادم خواهش میکنم کمکم کنید برای انتخاب محل. سپاسگزارم

بسمه تعالی
با سلام و احترام
پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد

ناشناس یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:34

با سلام
من رتبه ام 35 شده آیا در دانشگاه اصفهان روزانه قبول می شم و میزان شهریه شبانه برای یک ترم با 12 واحد درسی چقدر می شه ؟
اگه سریع پاسخ بدید ممنون می شم

بسمه تعالی
پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد

سمیه یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:58

با سلام
خدا قوت. من رتبه ام شده 47 . میخاستم ببینم شیراز قبول میشم یا نه؟
شانس قبولی توی چه دانشگاههایی رو الان دارم؟!
ممنون

بسمه تعالی
با سلام و احترام
پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد

چوبین شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:57

سلام. من 98 شدم . شما احتمال میدید چه شهرهایی بیارم.
ممنون.

بسمه تعالی
با سلام و احترام لطفا ادامه مطلب همین پست را مطالعه و اولویت خود را ارسال نمایید تا اعلام نظر شود. امکان قبولی برای شما در تعدادی از دانشگاهها وجود دارد.

باران شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:01

سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم بارتبه 248امکان قبولی تو کدوم دانشگاه ها وجود داره ممنون میشم راهنماییم کنید.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
پاسخ شما در قسمت ادامه مطلب همین پست داده شد

هاوبیر شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:56

سلام. ببخشید رتبم 200شده امکان قبولی برام هست مجاز به انتخاب رشته شدم انتخاب رشته بکنم یا نه ممنون میشم کمکم کنید.

پاسخ شما در قسمت ادامه مطلب همین پست داده شد

مصطفی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:49

سلام میخواستم سطح علمی دانشگاه های آمار زیستی رو بدونم.
رتبم 99 شده شهرم هم ایلامه. اگه میشه انتخاب رشته کمکم کنید.
بحث خوابگاه کدوم شهر ها مشکل دارن.
ممنون.

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
رده بندی و رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت به سه سطح تیپ1و 2 و 3 تقسیم بندی شده است. اما برای خوابگاه کما بیش مشکلاتی وجود داره ولی معمولا قابل حل هستن! قطعا در تهران کمی بیشتر. لطفا برای ارتباط بیشتر به amarezisti@yahoo.com ایمیل بزنین . با کمال میل در خدمتم

امیر جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:46

سلام و خسته نباشید. رتبه من 94 شده احتمال قبولی هستد

بسمه تعالی
با سلام و احترام
بلی خوشبختانه با این رتبه علاوه بر دانشگاههای بین الملل در بعضی از دانشگاههای دولتی وجود دارد. ممنون میشم درصداتون برام ارسال نمایید.

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:18

تشکر می کنم ازتون.خودمم فک می کنم انتخاب اولم دانشگاه تهران باشه بهتره و احتمال قبولیم هم زیاده ولی ممکنه شرایط جدیدی تو ظرفیت پذیرش پیش بیاد و اولویت دوم دانشگاهی باشه که من قبول میشم.برای انتخاب دوم از نظر شما تربیت مدرس بهتره یا شهید بهشتی؟با توجه به اینکه تربیت مدرس دانشجوی کارشناسی نمی پذیره و کلیه تمرکز اساتید روی دانشجویان ارشد و دکتراست.خلاصه سردرگمم و حتی تو انتخاب اولم هم کمی شک دارم چون گفته میشه اساتید این دانشگاه نو این گروه نسبت به دانشجویان مقداری بی توجه اند.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
توی تحصیلات تکمیلی خود دانشجو باید زحمت بکشد. بعضی از دانشجویان فکر می کنند اساتید کار اونها رو باید انجام بدن! که اصلا اینطوری نیست. در دانشگاه تربیت مدرس اساس تحصیل دانشجو محور بودن است . ولی بهتره بدونین دانشگاههای تحت پوشش وزارت بهداشت البته در مقطع دکترا به دانشجویان مبلغ نسبتا قابل توجهی نیز پرداخت می کنند. در هر صورت انتخاب با خود شما است. بهتره اگر تهران تشریف دارین سری به گروههای مربوطه نیز بزنین و از دانشجویان اطلاعات تکمیلی بدست بیارین.

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:15

سلام.ارشد آمار زیستی شرکت کردم و رتبه تک رقمی آوردم.میخواستم بدونم شرایط تحصیل تو این رشته تو کدوم یک از دانشگاههای تهران بهتره؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
ضمن تبریک خدمت شما. خواهشمند است در صورت امکان برای راهنمایی بهتر سایر دوستان درصدهای خود را به ایمیل amarezisti@yahioo.com ارسال فرمایید.
از لحاظ قبولی اول تهران- شهید بهشتی- تربیت مدرس و توان بخشی به ترتسب رتبه معمولا قرار دارند. تهران و شهید بهشتی تراز اول هستند. اینجانب در شهید بهشتی ارشد خوندم به لحاظ امکانات هرچند که محدود هستن تهران بهتر هستش کمی هم موقعیت کار بهتر در دوران دانشجویی داره . اما توی شهید بهشتی سخت گیری های خاصی وجود داره که توصیه نمیشه. اگر باز سوالی هست بفرمایین.

وحید جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:20

سلام
یه سوال داشتم . من امسال رتبه ی ارشد امار زیستیم شده 84 و می خوام دانشگاه های تهران قبول شم برام روزانه با بین المللی هم فرقی نمی کنه. شانسم چقدره
و ایا کسی از مقدار شهریه ها خبر داره

بسمه تعالی
با سلام و احترام
اگر لطف می کردید و درصدهاتون رو هم برام ایمیل نمایید ممنون میشم.
برای رقم شهریه ها می تونین به سایت دانشگاه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران مراجعه کنی و رقم بین الملل دانشگاه تربیت مدرس هم قاعدتا باید مثل وزارت علوم باشه.
دانشگاههای تهران و شهید بهشتی با این رتبه نمیشه قبول شد. برای تربیت مدرس شانس 30 درصدی و برای دانشگاه توانبخشی از شانس 70 درصدی برخوردارین. اگر توضیحات کافی نباشه. باز هم در خذمت شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد