دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 95-94

بسمه تعالی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

معاونت آموزشی

مرکزسنجش آموزش پزشکی

اطلاعیه شماره 17

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 95-94 از تاریخ 18 تا 19 مهر ماه فرصت دارند که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

دانلود

دوازدهمین دوره فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی

آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

معاونت آموزشی

مرکز امور هیئت علمی

هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی


با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می رساند، هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دوازدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می‌نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه می‌باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 81452624 (خانم قماشی) تماس حاصل فرمائید


قابل توجه متقاضیان شرکت‌کننده در دوازدهمین فراخوان جذب     12/07/94

با توجه به تغییر عنوان بعضی از رشته‌ها و اعلام رشته‌های جدید، مقتضی است متقاضیان مجدداً جداول اعلام نیاز رشته‌های مربوط به خود را بررسی نموده و درصورت نیاز اولویت خود را ویرایش نمایند



رشته آمار زیستی 18 نفر

 

 تمدید: مهلت ثبت نام از تاریخ 31 شهریور 1394 تا 15 مهر ماه تمدید شد. (فایل مراکز جذب در ادامه مطلب)


ادامه مطلب ...

جشنواره حرکت انجمن های علمی دانشجویی آمار زیستی تربیت مدرس

جشنواره حرکت انجمن های علمی دانشجویی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از روز یکشنبه پنجم مهرماه  به مدت 3 روز در دانشکده فنی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. این جشنواره هر ساله با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی برگزار می شود که در جشنواره امسال  بیش از 40 انجمن علمی دانشجویی حضور داشتند.

انجمن علمی دانشجویی آمارزیستی نیز با استعانت از پروردگار متعال و همت اعضا در نخستین سال تاسیس، افتخار حضور در این جشنواره را پیدا کرد و اهداف، فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و همچنین برنامه های آتی انجمن در قالب بروشور، بنر و پاورپوینت را در غرفه اختصاصی به نمایش گذاشته شد. استقبال گرم بازدید کنندگان از جمله ریاست محترم دانشگاه تربیت مدرس، معاونین محترم آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و همچنین دانشجویان  و تقدیر از تلاش های این انجمن نوپا باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف اعضای انجمن گردید.کسب عنوان رتبه قابل تقدیر از سوی داوران جشنواره افتخار بزرگی است که این انجمن درمقایسه  انجمن هایی با قدمت بیشتر به دست آورده است. ضمن تشکر صمیمانه از برگزارکنندگان این جشنواره انجمن علمی آمار زیستی آمادگی خود را برای شرکت در کلیه فعالیت های علمی اعلام می دارد.

مدیریت وبلاگ ضمن تبریک به انجمن علمی دانشجویی آمار زیستی تربیت مدرس، از زحمات تمامی عزیزان گروه دست اندر کار در برگزاری جشنواره حرکت انجمن آمار زیستی خصوصا جناب آقای همتا تشکر و قدردانی می نماید.
 








کارگاه آموزشی بین‌المللی «بهبود استفاده از داده‌های اداری در تولید آمار رسمی: نقش سیستم‌ ثبت‌های آماری»

کارگاه آموزشی بین‌المللی «بهبود استفاده از داده‌های اداری در تولید آمار رسمی: نقش سیستم‌ ثبت‌های آماری»

Improving Use of Administrative Data in Production of Official Statistics: Role of Statistical Registers System

کارگاه آموزشی بین‌المللی «بهبود استفاده از داده‌های اداری در تولید آمارهای رسمی: نقش سیستم‌ ثبت‌های آماری» با همکاری مرکز آمار ایران، پژوهشکده‌ی آمار و مؤسسه‌ی آمار آسیا و اقیانوسیه (SIAP) از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۴ با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مالزی، ارمنستان، کره جنوبی، تایوان، فیلیپین و هنگ کنگ و کارشناسانی از مرکز آمارایران، وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران و وزارت امور اقتصاد و دارایی در پژوهشکده‌ی آمار برگزار گردید. اساتید این کارگاه آقای دکتر آرمان بیدار بخت‌نیا (SIAP)، آقای آدریان لستون (اداره آمار استرالیا) و آقای دکتر کاوه کیانی (پژوهشکده‌ی آمار) بودند. هدف از برگزاری این کارگاه به شرح زیر بوده است:

۱. آشنایی با مفاهیم و مشخصه‌های ثبت آماری و تفاوت آن با ثبت اداری

۲. آشنایی با انواع مدل‌های «سیستم‌ ثبت‌های آماری»

۳. آشنایی با روش‌های ایجاد و نگهداری ثبت کسب‌ وکار، ثبت املاک و مستغلات و ثبت آدرس

۴. آشنایی با روش‌های پیوند ثبت‌های پایه و ایجاد «سیستم‌ ثبت‌های آماری»

۵. نحوه بکارگیری «سیستم‌ ثبت‌های آماری» در انواع سرشماری‌ها و آمارگیری‌ها

در طول کارگاه شرکت‌کنندگان تجربیات مربوط به کشور خود درباره انواع مدل‌های «سیستم ثبت‌های آماری»، ایجاد ثبت‌های پایه و نحوه نگهداری، به روز آوری و پیوند انواع ثبت‌های پایه را ارائه کردند. همچنین مدل مفهومی نظام جامع ثبت‌های آماری ایران با نام ایران استارز (IRANSTARS) با چهار ثبت پایه جمعیت، فعالیت، کسب و کار و املاک و مستغلات ارایه گردید.

لازم بذکر است اینجانب نیز در این دوره بین المللی شرکت داشتم.




ثبت نام آزمون ورودی دوره ی دکتری تخصصی Ph.D سال 1394 آغاز شد

باسمه تعالی

وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

مرکز سنجش آموزش پزشکی

 ثبت نام آزمون ورودی دوره ی دکتری تخصصی  Ph.D  سال 1394

 

به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی  Ph.D رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95-94 می رساند. زمان ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک از تاریخ 26/5/94 تا 10/6/94 می باشد. این زمان قابل تمدید نیست.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش،رشته های مورد پذیرش، مواد امتحانی و.... است در تاریخ 26/5/94 از طریق همین سایت به عنوان اطلاعیه شماره 3 انتشار خواهد یافت.


آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام / ویرایش و یا تکمیل مدارک نشده اند می توانند از تاریخ 94/7/6 لغابت 94/7/7 اقدام کنند


5- سوالات رایج


4- لینک ثبت نام


3- دفترچه راهنما


راهنمای ثبت نام


رشته های علوم پزشکی

اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال تحصیلی 95-94

قابل توجه داوطلبان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 94 متقاضی مرحله تکمیل ظرفیت : در دهه اول مهر ماه کلیه رشته‌های محل جدید و ظرفیت باقیمانده از طریق سامانه سنجش وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

دانلود