دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

ثبت نام آزمون ورودی دوره ی دکتری تخصصی Ph.D سال 1394 آغاز شد

باسمه تعالی

وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

مرکز سنجش آموزش پزشکی

 ثبت نام آزمون ورودی دوره ی دکتری تخصصی  Ph.D  سال 1394

 

به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی  Ph.D رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95-94 می رساند. زمان ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک از تاریخ 26/5/94 تا 10/6/94 می باشد. این زمان قابل تمدید نیست.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش،رشته های مورد پذیرش، مواد امتحانی و.... است در تاریخ 26/5/94 از طریق همین سایت به عنوان اطلاعیه شماره 3 انتشار خواهد یافت.


آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام / ویرایش و یا تکمیل مدارک نشده اند می توانند از تاریخ 94/7/6 لغابت 94/7/7 اقدام کنند


5- سوالات رایج


4- لینک ثبت نام


3- دفترچه راهنما


راهنمای ثبت نام


رشته های علوم پزشکی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:24

ممنونیم آقای بشیری از راهنمایی مفید و ارزنده ای که کردید.

ببخشید فقط منظورتونو از اینکه فرمودین :"اولا ادامه تحصیل از چند جنبه مهم هست اولا اندک درامدی داره( بغیز از تربیت مدرس اگه اشتباه نکنم)!!

یعنی اگه دکترا بخونیم، درآمد کمی داره برامون یا اینکه تربیت مدرس اگر بخونیم، درآمد کمی داره؟؟!! لطفا این قسمتو بیشتر توضیح بدین.

سوال آخر اینکه: به نظر شما اگر اول بریم سر کار وبعد ادامه تحصیل بدیم بهتره یا اینکه اول ادامه تحصیل بدیم و بعد بریم دنبال کار؟

با تشکر فراوان

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
الان در مقطع دکترای علوم پزشکی وزارت بهداشت برای دانشجویان مبلغی حدود 800 هزار تومن برای دانشجوی مجرد پرداخت میشه و برای متاهلین نیز مبلغ کمی بالاتر هستش( این مبلغ در وزارت علوم پرداخت نمیشه) بنابراین نمیدونم توی تربیت مدرس این مبلغ پرداخت میشه یا نه. چون تربیت مدرس وابسته به وزارت علوم هستش فقط امتحانش با وزارت بهداشت هستش. و اما در مورد کار یا ادامه تحصیل . این مساله تا حدی شخصی هستش راستش موقع درس خوندن به صورت پیوسته راحت تر هست . اگر شما سربازی رفتین یا خانم هستین هیچ منافاتی نداره الان خیلی ها هستن که هم سرکار میرن و هم درس میخونن. در این صورت اقدام همزمان خوب هستش ولی در صورتی که هنوز سربازی نرفته باشین خودتون باید تصمیم بگیرین که ابتدا برین سربازی و بعدش برین سرکار یا دکترا بخونین! چون بعد از سربازی و ایجاد فاصله شاید آماده شدن برای دکترا هم کمی سخت بشه.
اگر باز سوالی بود در حد توان در خدمتم

[ بدون نام ] شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:45

سلام آقای بشیری
خوب هستین.
راستش یه دردلی میخواستیم در مورد شرکت در آزمون دکتری باهاتون بکنیم. میدونیم که مشورت با شما تا حدود زیادی میتونه کارساز باشه.

من و چند تا از دوستانم تازه امسال مدرک ارشدمون رو گرفتیم از یکی از دانشگاه های شهرستان ها. هیچ کاری هم جز خوندن درسامون نداریم به جز چند کار مشاوره ای آماری که توو دانشگاهمون انجام دادیم. به تدریس هم خیلی علاقه مندیم، ولی متاسفانه اینقدر جاها اشغال شده که دیگه ماها رو راه نمیدن و بعضی هاشون میگین برین پی تدریس خصوصی. از طرفی دوست داریم که ادامه تحصیل بدیم. ولی درآمد هم برامون مهمه. توو آگهی دومین فراخوان هم به جز یک دانشگاه که آمار زیستی رو بورس میکنه اونم تنها یک نفر، هیچ دانشگاه دیگری نیست که بورس کنه و همین نگرانی ها برای فردایی که هنوز نیومده، تا حدودی ماهارو از شرکت در آزمون دکترا ناامید و مایوس کرده. خیلی ها میگن بهتره اول برین سر کار و خودتونو بیمه کنین و خیالتون راحت بشه که دستتون یه جایی بنده، خیلی ها هم میگن ادامه تحصیل بهتره، ولی نمیگن دلیلشو.
رقابت ها هم سخت و تنگ و فشرده شده.تعداد فارغ التحصیلای مقطع دکترای آمار زیستی هم به شدت بالا رفته و کماکان شنیدیم که در برخی دانشگاه ها فقط ببخشید که میگیم، از راه پارتی تونستن هیئت علمی بشه....

به نظرتون الان بهترین راه چیه برای ما؟ ادامه تحصیل یا اینکه دنبال کار رفتن که ممکنه آینده ش روشن نباشه.....

موندیم که تصمیم درست چیه. ولی راهنمایی و مشاوره با افراد با تجربه و دلسوز بهتر میتونه مار و در تصمیم گیری نهایی کمک بکنه.

اینکه ما در کنکور دکترا با این اوضاع وخیم بیکاری شرکت بکنیم یا خیر؟

سلامت و پاینده باشید.

تشکر فراوان

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
توصیه اصلی من به عنوان یک برادر کوچکتر !
اولا درست است که تعداد فارغ التحصیلان روز به روز در رشته آمار زیستی داره بیشتر میشه ولی هنوز به مرحله اشباع نرسیده. و اگر کشور در مسیر درست قرار بگیره به این زودی ها اشباع نخواهد شد. فرض کنین شما رشته ی دیگری میخواندین که واقعا اشباع شده دانشجوها نباید دیگه ادامه تحصیل بدن! اصلا درست نیس اولا ادامه تحصیل از چند جنبه مهم هست اولا اندک درامدی داره( بغیز از تربیت مدرس اگه اشتباه نکنم) دوما دکترا مسیر دیگه ای رو میتونه برای ادم باز کنه و فرصت های شغلی حین تحصیل هم وجود داره و اما از همه مهم تر سعی کنین در هر چیزی بهترین باشین. یعنی دانشجوی دکترایی که واقعا آمار زیستی بلده مقاله های خوبی داره چند نرم افزار مسلطه و .... با کمال میل در خدمت شما دوستان هستم. من با اینکه سنم بالاست ارشد رو با تمام سختیاش خوندم و باز هم اگه خدا بخاد در فکر ادامه تحصیل هستم.

biosta سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:56

با سلام و تشکر از سایت عالی آمارزیستی که فعال نگه اش می دارید و خداقوت به شما

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد