دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

جایگاه برتر پژوهشکده‌ی آمار در ارزیابی واحدهای پژوهشی

جایگاه برتر پژوهشکده‌ی آمار در ارزیابی واحدهای پژوهشی سال ۱۳۹۲ توسط دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری

هرساله گزارش عملکرد واحدهای پژوهشی کشور که دارای مجوز قطعی از وزارت علوم بوده و در فرآیند ارزیابی شرکت نموده‌اند، به‌منظور بازتاب تلاش‌های انجام شده در راستای تحقق اهداف اسناد و برنامه‌های بالادستی مرتبط با توسعه‌ی علم و فناوری کشور توسط معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری تدوین می‌گردد.

براساس گزارش خلاصه‌ی عملکرد پژوهش و فناوری واحدهای پژوهشی کشور در سال ۱۳۹۲، پژوهشکده‌ی آمار با کسب امتیاز۶۴.۶۲و دستیابی به سطح B ،با کسب رتبه ۹ از بین ۱۹۷ واحد پژوهشی، در رده‌‌ی واحدهای پژوهشی برتر قرار گرفت.

سیزدهمین شماره‌ی مجله‌ی دوماه‌نامه‌ی آمار


مرکز آمار ایران با توجّه به اهداف و رسالت خود و به‌منظور پیشرفت و فراگیر شدن علم آمار در سطح عموم جامعه، با همکاری پژوهشکده‌ی آمار اقدام به تأسیس مجله‌ی دو ماه‌نامه‌ی آمار، نموده است. این مجله‌ی تحلیلی- پژوهشی سعی دارد موضوعات مربوط به آمارهای رسمی را به زبان ساده اما علمی برای استفاده مردم و مسئولین ارائه نماید.

دانلود مجله

آدرس مجله

خبرنامه انجمن آمار شماره 86

خبرنامه انجمن آمار ایران شماره 86  بهار 94 را از اینجا می توانید دانلود نمایید.


شهید بهشتی؛ در صدر دانشگاه های علوم پزشکی کشور

نتایج دومین دوره طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور توسط وزارت بهداشت منتشر شد

 

شهید بهشتی؛ در صدر دانشگاه های علوم پزشکی کشور/ دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شیراز دوم و سوم شدند

 

تازه ترین رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور نشان می دهد دانشگاههای علوم پزشکی شهیدبهشتی، تهران و شیراز به ترتیب برترین دانشگاههای آموزش پزشکی در کشور هستند.

نوبت دوم طرح رتبه بندی آموزش دانشگاهها (طرح راد 2) توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال جاری اجرا شد و براساس آن دانشگاههای علوم پزشکی شهیدبهشتی، تهران، شیراز، تبریز و کرمان به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در این رتبه بندی وضعیت دانشگاهها و دانشکده های  علوم پزشکی کشور در پنج حیطه توسعه آموزش، حاکمیتی، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه­های کلان علمی کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با 100 امتیاز (تراز شده) رتبه اول، تهران با 92.25 رتبه دوم، شیراز با 91.35 رتبه سوم، تبریز با 75.87 رتبه چهارم و کرمان با 75.28 امتیاز رتبه پنجم را در کل دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور کسب کردند.  ادامه مطلب ...

انتخاب محقق جوان جشنواره رازی

انتخاب شایسته جناب آقای  دکتر  پورحسینقلی  عضو هیات علمی  گروه آمار زیستی  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را به عنوان محقق جوان برگزیده در بیست و یکمین جشنواره رازی را از صمیم قلب خدمت ایشان و خانواده آمار زیستی تبریک عرض نموده  و برای ایشان سلامتی و موفقیت روزافزون از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

چهارعنوان برگزیده برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در جشنواره رازی/دکتر عزیزی رتبه اول گروه علوم بالینی و سلامت و دکتر پورحسینقلی محقق جوان برگزیده/کمیته تحقیقات دانشجویی و مجله داروسازی در میان منتخبان

در بیست و یکمین دوره از جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی شاهد توفیقات چشمگیری از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بودیم: دکتر فریدون عزیزی چهره ماندگار کشوری رتبه اول گروه علوم بالینی و سلامت را از آن خود کرد و دکتر محمد امین پورحسینقلی در همین گروه بعنوان محقق جوان برگزیده شد.

همچنین کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه در سطح دانشگاههای تیپ یک بعنوان برگزیده اول و مجله داروسازی دانشگاه با نام (Iranian Journal of Pharmaceutical Research) به عنوان نشریه برگزیده انتخاب شد. 

ادامه مطلب ...

آگهی استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 1394

 اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 1394

1394/10/12

 فهرست عناوین شغلی

فهرست شغل محل های استخدامی

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال 1394 می‌رساندکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.irاز روز شنبه مورخ 94/10/12 آغاز و لغایت روز جمعه مورخ 94/10/18 پایان می‌پذیرد. مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 

ادامه مطلب ...

ویژه‌نامه‌ی روز جهانی آمار منتشر شد

روز جهانی آمار برای اولین‌بار در ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان جشن گرفته شد. این روز توسط کمیسیون آمار سازمان ملل متحد  UNSD تعیین و نام‌گذاری شده است. بیش از ۱۰۳ کشور و حداقل ۴۰ سازمان منطقه‌ای و بین‌المللی روز جهانی آمار ۲۰۱۰ را جشن گرفتند. UNSD به تصویب رساند که این رویداد هر ۵ سال یک‌بار برگزار گردد به طوری که دومین رویداد »روز جهانی آمار« ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۵، پنج سال پس از اولین روز جهانی آمار با شعار »داده بهتر، زندگی بهتر» برگزار شد.

دانلود