دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور( بهمن 94)

تقویم فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور: بهمن 1394

با سلام و احترام؛

پیرو سیاست های ابلاغی از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی و هیأت عالی جذب، بدینوسیله برنامه زمانبندی چهاردهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن 1394 به حضورتان ایفاد می‌گردد.


درصورت نیاز به مشاوره و راهنمائی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانید پس از ورود به سامانه نوررضوی و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح، و پاسخ آن را در کمتر از یک روز کاری دریافت نمائید. خواهشمند است با هدف افزایش میزان همکاری فی مابین در نهادینه‌سازی و اجرای فرآیند اعلام نیاز در بازه مذکور و مطابق با تقویم اعلام شده، به اطلاعیه‌های ارسالی در سامانه نور رضوی توجه ویژه‌‌ای را مبذول فرمائید.

 درپایان یادآور می‌شود که پیگیری و انجام کلیه امور از طریق سامانه نور رضوی شرط لازم پذیرش پرونده‌ها در دبیرخانه هیأت مرکزی می‌باشد و دانشگاه‌ها ملزم به اجرا و پیگیری تمامی امور مربوط به فراخوان از طریق سامانه مذکور خواهند بود.


ویرایش و ثبت نهایی تا دوم اسفند تمدید شد


 تمدید فراخوان : به اطلاع متقاضیان محترم فراخوان بهمن 94 می رساند زمان ثبت نام در فراخوان  تا پایان روز جمعه مورخ 1394/11/30 تمدید شده است و متقاضیان می توانند تا تاریخ ذکر شده اقدام به ثبت نام در فراخوان بهمن 94 کنند


26 نفر ظرفیت برای رشته آمار و گرایش های مربوط

جدول اعلام نیاز هیات علمی


سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی

ردیف

فرآیند

اقدامات

تاریخ شروع

تاریخ پایان

بازه زمانی مجاز

1

اعلام نیاز

ثبت نیازها

1394/10/22

134/10/29

8 روز

2

مرکز نظارت و ارزیابی

1394/11/05

1394/11/09

5 روز

3

تخصیص ظرفیت‌ها

1394/11/10

1394/11/14

5 روز

4

فراخوان

1394/11/17

1394/11/26

10 روز

5

پالایش اولیه

1394/12/03

1394/12/16

14 روز

6

فرآیند جذب دانشگاه

1394/12/17

1395/02/30

2 ماه و نیم

7

مرکز جذب (طرح در هیأت مرکزی)

پذیرش از 1395/03/01

 



اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی 95

بسمه تعالی

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت ، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95

بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی اعلام می گردد.

کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 17/11/94 تا 18/11/94 به سایت دانشگاه محل قبولی یا ادارات آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.


به همه عزیزان پذیرفته شده دکتری تخصصی آمار زیستی سال 95 تبریک گفته، آرزوی سلامتی روز افزون برای همه پذیرفته شدگان دارم. امیدوارم از تجربیات خود سایر دوستان رو نیز بهره مند فرمایید.

دانلود


 

دوستان در صورت تمایل دانشگاه محل تحصیل ، محل قبولی و رتبه خود را اعلام نمایند تا در وب سایت قرار گیرد.

 

سرکارخانم جعفرزاده: کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی همدان

دکتری: دانشگاه علوم پزشکی تهران ( رتبه 2)

 

سر کارخانم صفری: کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی همدان

دکتری: دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

سرکارخانم صالح: کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دکتری: دانشگاه علوم پزشکی تهران ( رتبه 6)

 

سرکار خانم عرب :کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دکتری: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ( رتبه 7)

 

جناب آقای هیمن شانازی: کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی همدان

دکتری: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ( رتبه 9)


ثبت نام رسمی اعضای انجمن آمار زیستی ایران بزودی انجام می شود

دوستان محترم، همکاران گرامی

با سلام و احترام

 

مراحل ثبت انجمن علمی آمار زیستی ایران به اتمام رسیده است. انشالله بزودی ثبت نام رسمی اعضا صورت خواهد پذیرفت.

 

کانون خبرنگاران آمار زیستی صرفا آموزشی

کانال رسمی" انجمن آمار ایران" در تلگرام

به اطلاع اعضای انجمن آمار ایران و علاقمندان آمار می‌رساند کانال رسمی" انجمن آمار ایران" در شبکه اجتماعی تلگرام راه‌اندازی شد. به غیر از این کانال، انجمن آمار ابران کانال دیگری ندارد. از این پس اخبار انجمن و رویدادهای آماری، علاوه بر وبگاه اینترنتی انجمن از طریق این کانال نیز به طور آنلاین در دیدرس اعضاء و دیگر علاقه مندان قرار می گیرد.

 

این کانال به صورت" عمومی" ایجاد شده است. بنابراین، همه اعضای انجمن و دیگر علاقه مندان می توانند پس از نصب یا به روز رسانی نرم افزار تلگرام بر روی گوشی تلفن همراه خود با مراجعه به نشانی زیر به جمع اعضای این کانال بپیوندند:

 

https://telegram.me/irstat

انتخاب رشته محل دکتری تخصصی وزارت بهداشت 94-95

  • مطابق بند ب تذکرات مهم اطلاعیه 7 نتایج نهایی آزمون تا 15 بهمن ماه اعلام خواهد شد.


اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص صدور کارنامه علمی داوطلبان و نیز انتخاب رشته محل های پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی( Ph.D ) رشته های علوم پایه پزشکی و  بهداشت،داروسازی،دندانپزشکی وطب سنتی سال تحصیلی 95-94

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و سلام به پیشگاه حضرت بقیه ا… (عج) ، به اطلاع می رساند کارنامه علمی کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت،داروسازی،دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95-94  به همراه اسکن پاسخنامه این داوطلبان از تاریخ 21/10/94 بر روی سایت این مرکز قرار خواهد گرفت و هر داوطلب می تواند با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به مشاهده آن اقدام نماید.

همچنین داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول آزمون با توجه به این کارنامه و بر اساس نمرات کسب شده و علاقه و نیز ظرفیت های اعلام شده در همین اطلاعیه در تاریخ های 21 و 22 دی ماه باید  نسبت به انتخاب رشته و اولویت محل تحصیل خود از طریق اینترنت اقدام نموده و از فرم مربوطه پرینت بگیرند. در صورتی که داوطلب به هر دلیل در تاریخ های فوق موفق به انتخاب رشته محل نشود از فرآیند پذیرش حذف خواهد شد و مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.


بازدید بیش از 200 هزار صفحه وبلاگ

امروز جمعه دوم بهمن 1394بعد از 1028 روز از شروع به کار وبلاگ، تعداد بازدیدگنندگان صفحات وبلاگ از مرز 200هزار صفحه گذشت. از همراهی صمیمانه شما در این مدت  از همه عزیزان ممنونم.

امیدوارم در ادامه هم با ما و همراه ما باشید.

سامانه جذب هیات علمی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

سامانه جذب هیات علمی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

با استعانت از خداوند متعال در راستای تحقق اهداف نقشه‌ی جامع علمی کشور، برنامه‌ی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و نقشه‌ی توسعه‌ی علوم پزشکی دانشگاه، معاونت علوم پزشکی به منظور تامین هیئت علمی آموزشی و پژوهشی از بین دارندگان مدارک دکتری تخصصی (Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در رشته‌های گروه علوم پایه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و بالینی، و استثنائاً دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری و مامایی با لحاظ شرایط خاص با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیئت علمی پیمانی، استاد وابسته و استادان و دانشیاران برجسته‌ی علوم جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌‌نماید.

آمار زیستی یا حیاتی ( واحد ارومیه 1 نفر- واحد پزشکی تهران 2 نفر- واحد ورامین 1 نفر )

http://jazb.med.iau.ir/

دانلود نیاز هیات علمی


ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۴ از طریق سامانه جذب این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت هیأت علمی، ثبت‌نام جهت شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ۴ دی ماه ۱۳۹۴ آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد. این فراخوان براساس ضوابط و مقررات جذب هیات علمی مصوب هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان متقاضیان واجد شرایط صورت می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند با مرجعه به آدرس http://jazb.iau.ir/، فهرست اعلام نیاز جذب و بورس دومین فراخوان این دانشگاه در سال ۹۴ را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

آگهی فراخوان


شرایط ثبت نام


ویرایش سوم کتاب epidemiology:beyond the basics

ویرایش سوم کتاب epidemiology:beyond the basicsرا از لینک زیر می توانید دانلود نمایید   

دانلود  

با تشکر از سرکار خانم سروی دانشجوی دکترای آمار زیستی دانشگاه همدان