دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

اهمیت زبان انگلیسی

اگر بعضی از دوستان پذیرفته شده کارشناسی ارشد می گویند من بدون اینکه زبان را بزنم قبول شده ام این دوستان راست می گویند.

اما این سخن راست بسیار گمراه کننده است. اگر زبان انگلیسی شما ضعیف است مهم نیست مهم این هستش که از یک جایی شروع کنید. از همین حالا.

اکثر کسانی که در کارشناسی ارشد آمار زیستی قبول می شوند زبان انگلیسی ضعیفی دارند و این موضوع باعث می شود که کسانی که زبان را بالا می زنند رتبه های بسیار خوبی را با توجه به ضریب تاثیر 3 زبان در کنکور کسب کنند این موضوع باعث شده  حتا دانشجویانی از رشته های بهداشت نیز در کارشناسی ارشد آمار زیستی پذیرفته شوند.

اهمیت زبان انگلیسی بیشتر از اینکه در پذیرفته شدن کارشناسی ارشد خودش رو نشون بده در طول دوره کارشناسی ارشد و بعد از آن در ادامه تحصیل اهمیت خودش رو نشان می ده چرا که اکثر کتابهایی که برای کارشناسی ارشد معرفی می شوند به زبان اصلی می باشد.

برای پایان نامه هم همین طور باید کلی مقاله و مطلب به زبان انگلیسی را بخونین

در ادامه تحصیل نیز قبل از اینکه بتونین در آزمون دکتری آمار زیستی وزارت بهداشت امتحان بدین برعکس امتحان دکتری وزارت علوم  باید یکی از مدارک آزمون زبان را در اختیار داشته باشین.

علاوه بر این در مصاحبه دکتری نیز معلومات ونمره زبان نقش مهمی را ایفا می نماید


نظرات 4 + ارسال نظر
mahbubeh جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:23

سلام
دنبال یه منبع خوب یرای زبان کنکور امار زیستی میگشتم
اگه میشه راهنماییم کنین
ممنون

بسمه تعالی
با سلام و احترام
بهترین منبع برای زبان وزارت بهداشت ویرایش جدید کتاب لزگی هست . در کنار اون تست های زبان وزارت بهداشت کافی به نظر می رسه

بهاره چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:08

همچین میگین حتی بچه های بهداشت هم قبول میشن.........
حتما توانایی که این رشترو ادامه بدن دارن
اوناییکه بالا توبرد نشستن ی چیزی میدونن که اینکارو کردن حتی یه جاهایی ما بهداشتیا از شما تو آمار زیستی موفقتریم
من خودم دانشجو ارشد امار زیستی با کارشناسی از بهداشت هستم.....................

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
منظور این بوده که کسانی که پایه آماری هم ندارند می توانند قبول شوند. ضمنا در خود دانشگاه ما هم ارشد بهداشت داریم هم دکتری بهداشت

شرمین دانشجوی ارشد آمار زیستی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:19

آره واقعا زبان خیلی مهمه
من که الان ترم اولم دنبال اینم که یه راهی پیدا کنم
که در کمترین زمان ممکن زبانم رو قوی کنم چون خیلی
بهش احتیاج دارم همه کتابامون لاتینن به نظر شما راهی
هست غیر از کلاس زبان رفتن و گذراندن کلی ترم آخرشم
هیچی فقط پول خرج کردنه یا حداقلش مدت زمان زیادی
میخواد نتیجه بگیری یه روش که زود و حداقل در سطح
متوسط نتیجه بده هست ؟؟؟؟؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام حال شما را درک می کنم. اگر هم زبانتان ضعیف است نگران نباشید شروع کنید به ترجمه که نه فهم مطلب اولش خیلی ازتون وقت می گیره طوری که خسته و گاهی هم ناامید میشید ولی شما فقط با جدیت به کارتون ادامه بدید. بزودی دامنه لغت زیاد میشه و فهم مطالب براتون آسونتر. امتحان کنید و از پیشرفت خودتون کامنت بزارین.
موفق باشین

مهدی دانشجوی ارشد مشاوره جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

سلام . دو تا سوال آماری دارم اگه میشه کمکم کنید.ممنونتون میشم

چه زمانی همبستگی بیشتر از یک میشه.؟میشه برای من یه مثال بگید.؟
و اینکه اگر چنانچه بهترین شاخص مرکزی میانگین باشه بهترین شاخص پراکندگی چی هست؟چرا

بسمه تعالی دوست عزیز لطفا سوال خود را در قسمت پرسش و پاسخ طرح نمایید تا به ان حواب داده شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد