دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور

پیرو اطلاعیه مورخ 95/4/15 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395 می‌رساند ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، سازمان دامپزشکی‌ کشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org  آغاز و تا روز پنج شنبه  مورخ 95/5/7 ادامه خواهد یافت. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون دستگاه‌های فوق‌الذکر دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یک از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ 95/4/28 (همزمان با شروع ثبت‌نام) برروی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه نمایند.

ضمناً نظربه‌اینکه ثبت‌نام‌ برای استخدام‌ نیروی انسانی‌ برای 57 دانشگاه از مجموعه دانشگاههای ‌علوم‌پزشکی ‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درقالب دفترچه‌ای جداگانه‌انجام خواهد شد، لذامتقاضیان شرکت درآزمون استخدامی‌دانشگاههای علوم‌ پزشکی‌ می‌توانند از روز جمعه ساعت 10 صبح 95/5/01 لغایت روز چهارشنبه 95/5/6 به ‌پایگاه ‌اطلاع‌‌رسانی‌ این سازمان‌‌به‌نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور و کسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین رشته‌ها و شغل‌محل‌های استخدام هریک از دانشگاههای علوم پزشکی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

در پایان لازم به توضیح است که هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های 12 دستگاه اجرایی یا 68 دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ثبت‌نام  شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ 95/6/19 خواهد بود.

 دانلود

رییس آمار دیروز، رییس دیوان امروز

آقای دکتر عادل آذر که از فروردین سال 1389 ریاست مرکز آمار ایران را بر عهده داشت، به گزارش خانه ملت، در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، 30 تیرماه) مجلس شورای اسلامی  با 200 رأی موافق از مجموع 231 رأی مأخوذه به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور به مدت چهار سال انتخاب شد.

شرکت در اولین نظرسنجی در خصوص میزان رضایت مندی در مورد انتخاب رشته محل کارشناسی ارشد 95

همان گونه که مستحضرید دفترچه انتخاب رشته محل کارشناسی ارشد سال 95 وزارت بهداشت از روز 8 تیرماه فعال و انتخاب رشته نیز متعاقب آن از همان روز تا پایان وقت اداری امروزشنبه 19   تیر ماه فعال شد. در  این مدت و حتا چند روز قبل از آن سعی شد با ارایه نکات مهم انتخاب رشته ارشد آمار زیستی، پاسخ به صدها نظر، ایمیل و سوالات شما در فضای مجازی همراه شما باشیم.

حال ضمن آرزوی موفقیت در نتیجه نهایی آزمون برای شما داوطلبان کارشناسی ارشد آمار زیستی ، خواهشمند است در اولین نظرسنجی وب تحت عنوان " میزان رضایت مندی در مورد مشاوره کارشناسی ارشد  " شرکت فرموده و نظر خود را در  قسمت نظر سنجی وبلاگ اعلام و نقطه نظرات خود را در قسمت نظرات همین پست، ارسال بفرمایید.نیازی به نوشتن اسم یا ایمیلتان هم نیست.

پذیرای نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما برای بهتر شدن این خدمات در سال آتی هستیم

تمدید انتخابات سیزدهمین دوره هیات مدیره انجمن آمار

عضو محترم پیوسته انجمن آمار ایران

با سلام و احترام، به این وسیله از جنابعالی دعوت می‌شود در مرحله دوم (تمدید) انتخابات سیزدهمین دوره انجمن آمار ایران تا 4 مرداد 95 شرکت نمایید.


فایل معرفی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره هیات مدیره انجمن آمار را از لینک زیر میتوانید دانلود نمایید.

لینک

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد پزشکی مشخص شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به پایان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از اعلام نتایج این آزمون در هفته اول شهریور ماه جاری خبر داد.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: از بین 16 هزار و 500 داوطلب مجاز در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال، 14 هزار نفر انتخاب رشته کردند که در نهایت حدود  6000 نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد پزشکی هفته اول شهریور ماه جاری اعلام خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان با بیان اینکه حدود ٧٣ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون ارشد پزشکی امسال را خانم‌ها تشکیل می‌دادند، گفت: از مجموع ٧٣ هزار شرکت کننده در ٧٩ رشته، حدود ٥٣ هزار نفر خانم‌ و مابقی شرکت کنندگان از آقایان بوده اند.

منبع: ایسنا / پنج شنبه 24 تیر95

خبرنامه شماره 89 انجمن آمارمنتشر شد

خبرنامه  شماره 89 سال 23 زمستان 94 انجمن آمارمنتشر شد.


لینک

هفدهمین شماره‌ی مجله‌ی آمار منتشر شد.

مرکز آمار ایران با توجّه به اهداف و رسالت خود و به‌منظور کمک به پیشرفت و فراگیر شدن علم آمار در سطح جامعه، با همکاری پژوهشکده‌ی آمار اقدام به انتشار مجله‌ی آمار نموده است. این مجله‌ی دو ماهنامه‌ی تحلیلی- پژوهشی سعی دارد که موضوعات مربوط به آمارهای رسمی را به زبانی ساده اما علمی برای استفاده مردم و مسئولین ارائه نماید. 


دانلود


لینک سایت

جعل کارنامه‌های ارشد وزارت بهداشت 95

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: برخی کارنامه های ارشد پزشکی جعل و در فضای مجازی دست به دست شده است.

به گزارش افکارنیوز(19/4/95)، محمد حسین پور کاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی؛ با اشاره به اعتراض به جای داوطلبان آزمون ارشد پزشکی، گفت: ظرفیت پذیرش و اشتباه در سوالات در دو رشته پرستاری و علوم آزمایشگاهی اشتباهاتی رخ داد که بررسی و تصحیح شد.

 پورکاظمی عنوان کرد: اما در برخی موارد خارج از این رشته ها، که در فضای مجازی مطرح شده بود، جعل کارنامه صورت گرفته و ما شکایت خود را به دفتر حقوقی وزارت بهداشت اعلام کردیم تا از راه قانونی پیگیر این موضوع باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور نامه ای به همراه مدارک لازم به دفتر حقوقی وزارت بهداشت داده شده است تا آنها از پلیس فتا کمک بگیرند و به این مسئله رسیدگی شد.

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: به تمام اعتراضات؛ که کاملا به جا بود، رسیدگی شده و داوطلبان مطمئن باشند که حق هیچ کس تضییع نشده است.



نکات مهم در خصوص انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد آمار زیستی سال 95

نکات  مهم در خصوص انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد آمار زیستی سال 95

1-ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان،خواهشمند است برای راهنمایی بهتر برای داوطلبان سال آینده برای استفاده دوستانتون همانظور که سایرین نیز این کار رو کردند، درصدها، تراز و رتبه خود رو در قسمت نظرات همین قسمت یا به ایمیل amarezisti@yahoo.com ارسال کنید. هم چنین خواهشمند است پس از قبولی نیز محل قبولی خود رو با ذکر رتبه ارسال نمایید.

2- الان مهم ترین چیز با هر رتبه ای که هستین نحوه انتخاب رشته شما هست تا بهترین نتیجه رو بگیریذ.به رتبه بالا یا پایین خود زیاد حساس نباشید.

3- تغییرات کلید اولیه در وب موجود است لطفا با توجه به کلید اولیه و تغییرات، درصدهای تقریبی خود را محاسبه نمایید.اگر با آنچه که خودتان محاسبه نموده درصدهای اعلام شده اختلاف زیادی دارد با توجه به مشکلی که در کارنامه ها پیش اومده و دستور مقام محترم معاون آموزشی برای رفع مشکل پیش آمده، مرتب به سایت سنجش پزشکی و کارنامه علمی خود مراجعه نمایید تا از تغییرات  احتمالی ایجاد شده آگاهی پیدا کنید.   

ادامه مطلب ...

اعلام تغییرات کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 95

آمار زیستی : سوال 16 حذف و سوال 98 الف و د جواب صحیح اند

زبان عصر روز جمعه: سوال 148 الف و د جواب صحیح اند


دانلود

کتاب داده کاوی با R

نسخه فارسی و انگلیسی داده کاوی با R را از لینک های زیر دانلود نمایید.

دانلود نسخه انگلیسی


دانلود نسخه فارسی


منبع: سایت آزمونهای اپیدمیولوژی

نشریه سالنامه آماری سال 1393

نشریه سالنامه آماری در بر گیرنده آمار و اطلاعات ثبت وقایع حیاتی چهارگانه ولادت، فوت، ازدواج، طلاق و سایر فعالیت هایی است که توسط سازمان ثبت احوال انجام می گیرد است. هر یک از وقایع چهارگانه بر اساس قانون ثبت احوال در ادارات تابعه ثبت، و آمار آن از طریق سامانه برخط ثبت وقایع حیاتی جمع آوری می گردد. آمارهای ثبت شده وقایع حیاتی به لحاظ بکارگیری شیوه ثبت، از معتبرترین آمار و اطلاعات جمعیتی بوده و می تواند در برنامه ریزی ها، سیاستگذاریها و انجام فعالیت های علمی و پژوهشی و ... مورد استفاده قرار گیرد.


نشریه سالنامه آماری سال 1393 دهمین سالنامه از مجموعه سالنامه آماری ثبت احوال می باشد که به قسمت سالنامه آماری اضافه شد.

کتاب روشهای تحلیل چند متغیره

دانلود: روشهای  تحلیل چند متغیره ویرایش سوم – اثر رنچر(جدید)


کتاب زبان اصلی روشهای  تحلیل چند متغیره ویرایش دوم – اثر رنچر را که یکی از منابع اصلی درس چند متغیره پیوسته و آزمون دکتری آمار زیستی می باشد را از اینجا دانلود نمایید.

 

از سرکار خانم سروی دانشجوی دکتری  امار زیستی دانشگاه علوم پزشکی همدان بابت ارسال این فایل قدردانی می شود.

نرم افزار فارسی مخصوص تایپ پایان نامه

( دانلود نسخه 3.5)

قابلیت‌های ویراستیار

پشتیبانی از نسخه‌های مختلف مایکروسافت وُرد 2003،2007و 2010 و 2013 ,ویندوزهای xp, 8.1،8،7,vista

نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. برای دانلود این نرم افزار که مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی است ، به سایت http://www.virastyar.ir/ مراجعه نمایید.

غلط یاب املایی

غلط‌یاب املایی ویراستیار از کارایی بالا و سرعت مناسبی برخوردار است. از موارد کارکرد غلط یاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:.

اصلاح املای واژه‌ها

اصلاح نویسه‌های متن

اصلاح نشانه‌گذاری

تبدیل تقویم و تاریخ

تنظیمات

تبدیل پینگلیش

پیش پردازش املایی متن

ادامه مطلب ...

سوالات و کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی آمار زیستی 95-94

سوالات  و کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی آمار زیستی 95-94 وزارت بهداشت را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید.


سوال 


کلید نهایی

با تشکر از سرکار خانم پرستو دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران

قسمت اول و دوم فایل آموزشی spss19 و sas

در 25 اسفند 92 فایل آموزشی spss19 قسمت اول را از دوست عزیزمان جناب آقای اکبرزاده دانشجوی دکترای آمارزیستی دانشگاه علوم پزشکی همدان بارگزاری شد که تا به امروز 15 اردیبهشت 94 ، 443 بار دانلود شده است با دریافت قسمت دوم فایل آموزشی spss19 و فایل آموزشی نرم افزار sas از طرف  ایشان هر سه فایل را از لینک های زیر می توانید دانلود نمایید.


قسمت اول spss19

قسمت دوم  spss19

sas



برخود فرض می دانم از ایشان بابت ارسال این فایل های ارزشمند تشکر نموده، و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان نمایم.