دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

تقاضای همکاری :ارسال مطالب و مقالات آماری

از تمامی دانشجویان، فارغ التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  آمار و آمار زیستی خواهشمند است  جهت استفاده سایر دانشجویان، مطالب آماری ، کتابهای آماری و خصوصا مقالات جدید این حوزه را به آدرس amarezisti@yahoo.com ارسال نمایند تا به نام خود عزیزان در وب سایت بازنشر شود.

ضمناً منتظر هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد سازنده توسط شما عزیزان هستیم.


نظرات 11 + ارسال نظر
rastagh جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:15

خداوندا! دستانم خالی‌اند و دلم غرق در آمال. به قدرت بی‌کرانت دستانم را توانا گردان
وزارت علوم،‌تحقیقات و فنّاوری
پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
تقویم برگزاری دوره‌های آموزشی اردیبهشت ماه 1394
ردیف عنوان دوره مدرس دوره زمان و مدت برگزاری هزینه (ریال)
1 مدل‌سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم‌افزارای‌ موسAMOS ) دکتر محمد غلامی 1و 2 اردیبهشت
(یک روزه 16ساعت) -/2.200.000
2 مدیریت اطلاعات علمی با استفاده از نرم افزاراندنوت
(End Note X7) دکتر حسنعلی مسلمان‌یزدی 5 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
3 استخراج مقاله علمی پژوهشی از پایان نامه، رساله و طرح پژوهشی دکتر مهدی علیپورحافظی دکتر داریوش مطلبی 5 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
4 آشنایی با زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی (EAP)
مقدماتی(1) دکتر آزاده مهرپویان 6 اردیبهشت
(یک روزه 8 ساعت) -/1.100.000
5 آشنایی با نرم‌افزار تحلیل داده‌های کیفی مکس‌کیودا (MAXQDA) دکتر روح‌الله زابلی 6 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
6 شگردهای شناسایی و بهره‌گیری از نشریات الکترونیکی رایگان دکتر امیررضا اصنافی 7 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
7 آشنایی با انواع اینفو‌‌گرافیک و کاربرد‌های آن (مقدماتی) مهندس میثم میرطاهر‌ی
مهندس منصورمیرطاهر‌ی 8 اردیبهشت
(یک روزه 8 ساعت) -/1.100.000
8 اسلوب ویراستاری‌کتاب، مقاله و پایان‌نامه علیرضا دانشوران 8 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
9 آشنایی با شبکه‌های‌ عصبی و استفاده از جعبه ابزار شبکه‌ عصبی نرم‌افزار ‌(MATLAB) دکتر عباس جلیلوند 9 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
10 اصول و روش‌های چکیده‌نویسی در نظریه و عمل دکتر یعقوب نوروزی 9 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
11 روش‌های تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های آماری با استفاده از نرم‌افزار اس.پی.اس.اس (SPSS)(مقدماتی) احمد گنجی 13 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
12 آموزش مهارت‌های زندگی با تاکید بر تفکرخلاق و حل‌ مسئله دکتر مهرناز آزاد یکتا 14 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
13 تئوری و تحقیق: شناخت مبانی پژوهش مهندس راوید خانلری 15 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
14 سیستم‌های اطلاعات‌مکانی (GIS) و کاربردهای آن در تحقیقات علم اطلاعات و دانش‌شناسی دکتر رویا پورنقی 16 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
15 مهارت‌های تعلیم‌و‌تربیت: برنامه‌ریزی و تدوین طرح ‌درس دکتر امیرحسین مهدیزاده 19 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
16 از اصطلاحنامه تا هستان‌شناسی دکتر ملو‌ک السادات بهشتی 19 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
17 روش‌های تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های آماری با استفاده از نرم‌افزاراس.پی.اس.اس(SPSS)(پیشرفته) احمد گنجی 20 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت( -/1.200.000
18 روش‌های‌تحقیق: با تاکید براقدام‌پژوهی و درس‌پژوهی و راهنمای گزارش‌نویسی دکتر ابوالفضل بختیاری 20 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
19 راهکارهای عملی استقرار مدیریت‌ دانش مهندس امیر نیکجو 21 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
20 مهارت‌های پیش‌ازتدریس دکتر حسینعلی‌ جاهد 21 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
21 آشنایی با نگارش مقالات علمی پژوهشی و ترویجی برای نشریات دکتر فرشید دانش 22 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
22 آشنایی با شیوه‌های نگارش و انتشار مقاله‌های علمی در مجله‌های آی.اس.آی دکتر فرشید دانش 23 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
23 آشنایی با نرم‌افزارتحلیل داده کیفی ان‌ویوو (NVivo) دکتر روح الله زابلی 27 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
24 آشنایی با اصول و روش‌تحقیق دکتر آزاده مهرپویان 27 اردیبهشت
(یک روزه 8 ساعت) -/1.100.000
25 روش نقدکتاب دکتر فریبرز درودی 28 اردیبهشت
(یک روزه 7 ساعت) -/1.000.000
26 راهبرد‌های جستجو ودستیابی به اطلاعات در محیط وب مصطفی ‌انوشه 29 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
27 آشنایی با شیوه‌های استناددهی و مدیریت استناد درنرم‌افزار فارسی پژوهیار (استناد، مجموعه‌سازی و ساماندهی منابع فارسی، عربی، و انگلیسی) دکتر رویا پور‌نقی 30 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
28 مهارت‌های تدوین و نگارش پروپوزال‌های دانشگاهی: ویژه گرایش‌های علوم‌انسانی و اجتماعی دکتر یعقوب ‌نوروزی 30 اردیبهشت
(یک روزه 9 ساعت) -/1.200.000
به مناسبت آغاز سال جدید، کلیه شرکت‌کنندگان غیر دانشجو، و سازمان‌ها، از 20 درصد و دانشجویان از 30 درصد تخفیف شهریه در دوره‌های اردیبهشت ماه 1394، برخوردار هستند.







دانش‌پذیر گرامی
رعایت نکات زیر برای سهولت در ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ایرانداک پیشنهاد می‌شود:
1. هر دانش‌پذیر مجاز است تا 24 ساعت قبل از برگزاری دوره جهت ثبت‌نام از طریق سایت آموزش اقدام نموده و پس از تأیید از سوی کارشناسان آموزش در دوره مورد نظر شرکت فرماید.
2. برگزاری هر دورة آموزشی،‌ با رعایت حدنصاب تشکیل دوره انجام خواهد شد. بنابراین درخواست می‌شود قبل از واریز وجه ثبت‌نام از برگزاری دوره توسط کارشناسان آموزش اطمینان حاصل نمایید.
3. پس از واریز شهریه دوره های آموزشی به هر صورتی (آنلاین، مراجعه به بانک و یا کارت به کارت) لازم است مشخصات فیش واریزی به مدیریت آموزش ارسال شود. در غیر اینصورت هرگونه عواقب عدم ارسال فیش به عهده شما دانشپذیرگرامی خواهد بود.
4. پیش از مراجعه حضوری در کلاس آموزشی، حتما از برگزاری و یا عدم برگزاری دوره‌ها آگاهی یابید

rastagh جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:12

نخستین سمینار تخصصی نظریه قابلیت اعتماد و کاربردهای آن
آخرین مهلت ارسال مقالات 26/01/1394
اعلام نتایج ارزیابی مقالات 10/02/1394
آخرین مهلت ثبت نام 17/02/1394
شروع سمینار ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 6 خرداد 1394، محل برگزاری: ساختمان علوم ریاضی و آمار دانشگاه اصفهان
- نخستین سمینار تخصصی نظریه قابلیت اعتماد و کاربردهای آن
1- استنباط آماری داده های قابلیت اعتماد
2- آزمون های طول عمر تسریع یافته
3- الگوهای تعمیر و نگهداری سیستم ها
4- قابلیت اعتماد سیستم های منسجم
5- ترتیب های تصادفی در قابلیت اعتماد
6- مدل های تنش-مقاومت
7- قابلیت اعتماد شبکه ها
8- مفاهیم سالخوردگی
9- قابلیت اعتماد داده های فرسایشی
10- تحلیل بقاء
- نخستین سمینار قابلیت اعتماد و کاربردهای آن
• دانشجویان با ارایه گواهی از دانشگاه مربوطه: 1,200,000 (یک میلیون و دوبست هزار) ریال
• سایرین: 1.800.000 (یک میلیون و هشت صد هزار) ریال

رضوانه چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:02

سلام .ببخشین من بازمزاحم شدم .
کتابایی که گفتین برای بخش امارو احتمال کاربرد وامارریاضی بخونم .2 تا کتاب گفتین .
یکی کتاب امارریاضی بهبودیان که گرفتم دارم میخونم ولی کتاب برای احتمال کاربرد که گفتین ازساییتون دانلود کنم ترجمه پارسیان وهمدانیان از ساییتون پیدا نکردم ؟ کجای سایته ؟ تو لینک دانلودکتابها نبود که ؟
این همون کتاب راسه ؟ اگه همون کتابه سنگین نیست ؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
دوست عزیز ضمن عذرخواهی از شما، بله همان کتاب ترجمه دکتر همدانیان و پارسیان هستش که حل المسائل آن در وبلاگ هست. ترجمه کتاب والپول هم کتاب خوبی است که در وبلاگ هست. مهم سرفصل هاست تا کتابی خاص.
ممنون که وبلاگ خودتون سر می زنین. ممنون میشم نقطه نظرات خود را برای بهتر شدن وبلاگ بفرمایید

رضوانه شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:58

سلام
من اون پایین سوال پرسیدم ممنون که جواب دادین .
من یه چندتاسوالم داشتم .سرفصل دروس روازکجا میشه پیدا کرد ؟ مثلا من کتاب امارریاضی اقاسی جلد1و2 رودارم الان فکرکنم باحرفهایی که شمازدین این خیلی سنگینه . ریاضی معتقدی روهم دانلودش دار م .کتابهای پیام نورم دارم .
الان سرفصلاشو ازکجا بیارم ببینم کدوم فصلاست ؟ همین تواین درس هم تو بقیه .
مثلا ریاضی 1 کتابه من تابع وحدوپیوستگی ومشتق وانتگرال وسری واعدادمختلط,و مختصات قطبی هست وریاضی 2 جبر وخم ورویه وتوابع چندمتغیره و مشتق اش وکاربرد مشتق وانتگرال چندمتغیره وانتگرال رویه سطوح خمیده هست .
دومیشم اینکه پس من فقط کتاب امارریاضی بهبودیان ورگرسیون بازرگان لاری رو بگیرم ؟
باکتاب احتمال که گفتینو دانلودکنم کافیه دیگه ؟
مثلا این کتاب سیدنی سیگل که توکامنتهادیدم میپرسیدن یامونتکومری لازم نیست دیگه نه ?!

کتاب ناپارامتری پیام نور هم کتاب اقای بهبودیانه ولی روش نوشته روشهای ناپارمتری .
دیدم یکی سوال پرسیده بود روشها یاامارناپارامتری بهیودیان کدومش ؟شما گفته بودین امارناپارامتری !
پس همینو هم پیام نورو بخونم دیگه ?!
ممنون .ببخشید من هی سوال میپرسم .

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
نمی شود سرفصل دقیقی را ارائه داد اگر هم کسی این کار رو کرد فقط از روی تجربه سوالهاست. بهترین راه رو عرض کردم مرور اولیه سوالهای ارشد آمار زیستی و مخصوصصا سالهای اخیر هستش. سوالهای آمار ریاضی در حد کتاب آمار و احتمال مقدماتی، احتمال کاربرد، آمار ریاضی و مفاهیم ساده ای از آمار ریاضی 2 مد نظر است دنبال سوالهای سخت نباشین. کنکور ارشد زیستی اصلا با ارشد ریاضی قابل مقایسه نیست. ریاضی آن هم بسیار ساده است از نظر من در حد دبیرستان. دوست عزیز هرچقدر مطالب بیشتری بخوانید قطعا تسلط شما بیشتر می شود کتاب بازرگان لاری حتما لازم است . ضمنا کتابهای مفیدی را هم از قسمت کتاب ئبلگ اینجانب می توانید پیدا نمایید . همون کتاب ناپارامتری بهبودیان پیام نور کافیست.
بازهم اگ سوالی بود بفرمایین

حمید قراملکی دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:00 http://hamid0411.blogfa.com

اوکی
باز هم اگه سوالی پیش بیاد مزاحم وقت گرانبهاتون خواهم شد..
بسیار تشکر از اینکه وقتتونو در اختیار بنده قرار دادید..

بسمه تعالی
با سلام و احترام مجدد
با کمال میل و در حد توان در خدمت هستم.
براتون آرزوی بهترین ها را براتون دارم

حمید قراملکی دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 http://hamid0411.blogfa.com

سلام و احترام خدمت جناب بشیری گرامی
و بسیار ممنون بابت تمام اطلاعاتی که در اختیار بنده قرار دادید..
بنده سوالات سه سال اخیر رو هم با تمام دقت بررسی کردم و باتوجه به اطلاعاتی هم که از سایت خوب شما و دوستانی که در انجمن علوم پزشکی یاری کردند تونستم منابع رو اولویت بندی کنم که جای بسی تشکر داره هم از شما و هم از دوستان محترم..
در انتها از شما میخواهم کتابهایی که مطالعه کرده اید و رتبه و درصدهای خودتونو هم لطف کنید بسیار سپاسگذارتون میشم..
با تشکر...

بسمه تعالی
با سلام و احترام
کتابهایی را که خودم مطالعه کردم را دقیقا با توجه به سوالات به دیگران نیز معرفی کردم و با توجه به اینکه ایینجانب ورودی سال 90 بودم . درصد ها هرسال می تواند متغیر باشد. مهم عزم و اراده شما برای خواندن مطالب درسی است

حمید قراملکی یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 http://hamid0411.blogfa.com

سلامی دوباره خدمت جناب بشیری عزیز..
و ممنون از راهنمایی های کامنت قبلی..
راستش از دیشب شروع به خوندن کامنت ها و سایتتون و تحقیق و تفحص کردم و تا حالا که صبح شده نخوابیدم!!
لابلای تحقیقات یه تعداد سوالاتی برام پیش اومد که اگه راهنماییم کنید مشکلاتم کلا رفع میشه و ممنون میشم ازتون!
اول در مورد زبان هست که میخوام زبان رو بالای 80 بزنم با توجه به اینکه کلمات اختصاصی این رشته رو نمیدونم آیا مطالعه ی کتاب لزگی به تنهایی کفایت میکند؟؟ درضمن برای زبان عمومی 504واژه و واژگان ضروری تافل بخونم بهتره یا منابع معرفی شده ی علوم پزشکی؟
دوم در مورد طرح آزمایشها هست که از بین شاهکار و مونتگمری اگه بخوام یک منبع بخونم کدوم منبع بهتره؟؟ و همچنین جلد اول یا هردوجلدشون؟؟(مونتگمری کلا 15فصل هست!)
سوم ریاضی هم که درواقع فقط جلد اول توماس یا درواقع ریاضی عمومی(1) ما هست دیگه؟؟
و سوال آخر آمارریاضی که سوالات کنکورشو یه دور دیدم احساس کردم نیمه دوم پارسیان و فصل بیز تقریبا سوال نداره! اینطوریه یا من اشتباه کردم.؟
قبلا از راهنماییتون سپاسگذارم...

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
امیدوارم که مطالب وبلاگ بتونه براتون مفید واقع بشه.
برای این که بدونین بهتر چی بخونین چه در مورد زبان و درسهای دیگه اول سوالات را مرور کنین و ارزیابی از سطح سوالات داشته باشین. سوالات زبان معمولا در مورد بیماری ها و بهداشت و از این مسائل است . توصیه اصلی من این هستش که کتاب زبان لزگی را خوب بخونین. خود شما میدونین که زبان یه چیزی نیست که بشه کامل گفت چه کاری باید انجام داد . اگر فرصت کردین کتاب 504 هم میتونه کمک کنه. در مورد طرح آزمایشها بیشتر سوالات از طرح 1 می یاد از طرح 2 هم سوالهایی هم می آید من توصیه اصلیم کتاب های طرح آزمایش جلد 1 و 2 پیام نور هستش. سوالهای ریاضی هم به نظر من در حد دبیرستان هستن تا دانشگاه به تیپ سوالات نگاه کنین معلومه.
سوالات آنار ریاضی هم سوالات آمار و احتمال و کاربرد آن و آمار ریاضی 1 و قسمت های بسندگی آمار راضی 2 هست . کتاب دکتر پارسیان کتاب سنگینی برای این سوالات تلقی میشه. و سوالات آما زیستی در آن حد نیشت بنابراین روش درستی محسوب نمی شود که بیاییم برای یادگیری ب تا ج از الف تا ی را یاد بگیریم. اصلا کتاب پارسیان توصیه نمی شود.
امیدوارم جواب سوالات شما را به درستی داده باشم. در صورت هر گونه سوال نیز با کمال میل در خدمت شما دوست عزیز هستم.
موفق و موید باشین

حمید قراملکی شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:58 http://hamid0411.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب بشیری و با تشکر از سایت خوبتون که از اطلاعاتش خیلی استفاده کردم..
بنده لیسانس آمار فارغ التحصیل 92 هستم و میخواستم تو کنکور آمارزیستی سال بعد شرکت کنم!
سوال اولم این بود شعب بین الملل پولی هستند یا درواقع شرایطش چی هس که مجزا هستند؟؟
سوال دومم این بود که در مورد نحوه و ترفندها و روشهایی که میتونم تو کنکور موفق بشم راهنمایی کنین.. از جمله این که به ترتیب از چه درسها یا کتابهایی شروع کنم؟ کدوم درسها مهم هستندو باید بیشتر بزنیم و.. برنامه ریزی روزانه ام به چه صورت باشه!!؟ منابع و کتابهارو از تو آرشیوتون دیدم.
چون بنده به لحاظ این که کار هم دارم روزی 6ساعت میتونم تا کنکور مطالعه کنم! به نظرتون با این وضعیت میشه یه جای خوب مثل تهران یا کلانشهرها قبول شد؟
عذر میخوام سوالاتم زیاد شد بجز شما از جایی نمی تونم اطلاعات بگیرم! و میخوام کامل راهنماییم کنید.
با تشکر از سایت خوبتون..

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
بله شعب بین الملل واحدهای وزارت بهداشت پولی هستند و با مراجعه به سایت های مثلا واحد بین الملل علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی می تونین از شهریه آنه که بالای 20 میلیون هستش آگاه بشین . کلاسهای اونها هم معمولا همراه بچه های روزانه برگزار میشه.
هیچ اشکالی نداره که شما سرکار میرین بلکه خیلی هم خوبه. اینجانب هم با سرکار رفتن وزندگی متاهلی تونستم قبول بشم.
پست های زیادی در مورد این که چی بخونین و چجوری بخونین دارم که میتونین استفاده کنین . در همین صفحه اول از پست مهم ترین منابع کارشناسی ارشد و قسمت نظرات اون میتونین استفاده کنین . هم چنین قسمت نظرات پست ارسال مطالب و مقالات آماری و هم چنین قسمت نظر مشاوره و خدمات آماری و قسمت کارشناسی ارشد و پرسش و پاسخ استفاده نمایید. مطمئنم جواب سوالاتتون رو پیدا می کنین . با درست خوندن و مداوم خوندن تا امتحان رتبه های حتا تک رقمی یا زیر 20 در انتظار شماست. اگر زبان خوبی هم داشته باشین که قضیه به راحتی حله

رضوانه خانم چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:21

سلام ، میشه منو راهنمایی کنین .من دفترچه رو دانلود کردم .ومنابع پیشنهادی شمارو هم دیدم .
. ازپیام نور لیسانس گرفتم .
الانم به جز منابع زبان وریاضی که منابع دیگه ای دارم ولی مناسبه وهمینطور دوجلد کتابهای کنکورسالهای قبل که میخوام بگیرم . میشه بقیه رو بمن راهنمایی کنین چه کتابهایی بگیرم اخه منابع شما چندتا بودن من نفهمیدم کدوم بهتره .
نمونه گیری 1,2 پیام نوراقای عمیدی رودارم وطرح ازمایشه پیام نورم دارم .
ازامار ریاضی 3 تاکتاب پارسیان ومودوگریبیل و هاگ روهم دارم . دوتا جزوه امارریاضی 1,2هم دارم ماله استادهای معروفه تهرانه ولی یادم رفته اسم استاداشونو.
باتاچاریا جلد اولشو دارم .

بقیه درسهام هم کتابهای رگرسیون وناپارامتری واحتمال وروشهای اماری انتشارات پیام نورو دارم .کلا تمام کتابهای پیام نورواحدهای لیسانسو دارم.
من تو خرید کتاب مشکل مالی ندارم . فقط یه چیزی باشه کنار درس خوندن من منو حتما تو تهران قبول کنه !این خیلی برام اهمیت داره .
حالا شمانظرتون چیه ؟ بااین کتابهایی که من دارم چه کتابهای دیگه رو بگیرم . اگه زحمتی نیست میشه بگین .ممنون میشم .

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
برای قبولی در کنکور آمار زیستی مهم این است که شما بدانید چه چیزهایی و چجوری بخونین.
دوست عزیز
برای راحتی کارتون عرض می کنم نمونه سوالهای ارشد زیستی سالهای جدید در وبلاگ من موجود است. اول از همه می تونین سطح سوالات را برای خودتون مشخص کنین. برای این کار سوالات ارشد زیستی فرهنگ یا انتشارات دیگر رو می تونین بگیرین و نگاه کلی به انها بیاندازین و سطح سوالات را بسنجین
کتاب های پیام نور کتابهای بسیار مفیدی هستنکه بعضی از آنها در به عنوان رفرنس هم آورده شده. کتاب ناپارامتری پیام نور هم اگه اشتباه نکنم همان کتاب ناپارامتری بهبودیان هستش. ولی برای رگرسیون حتما کتاب بازرگان لاری را مطالعه فرمایین. برای آمار ریاضی هم کتاب آمار ریاضی بهبودیان کفایت میکنه کتاب دکتر پارسیان سطح بالایی داشته و نیازی نیست وکتاب احتمال کاربرد ترجمه پارسیان و همدانیان که در وبلاگ هم وجود داره مفید هستش. مطالب مفید دیگری هم هست که میتونین ازش استفاده کنین
اگه باز هم سوالی هست با کمال میل در خدمتم
موفق باشین

مصطفی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:04

باسلام وعرض خسته نباشید خدمت شما
بنده نیاز مبرم به جزوه طرح وآزمایشات بعلاوه spss این قسمت دارم اگه جزوه ای دارید برام ایمیل نمایید ممنون میشم.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
شما می توانید از راهنمای خود نرم افزار اس پی اس اس استفاده کنین یا اینکه کتاب تحلیل داده های پرسشنامه ای با استفاده از نرم افزار spss19 یا 22 از انتشارات عابد نوشته ابراهیم فربد تهیه فرمایید
از تاخیر در جواب نظر شما عذرخواهی می شود

مرتضی حاجی حسینی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:29 http://biostatepidumsha.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
من تمامی کتابهایی که تا حالا خارج از کتب درسی دوره ارشد پیدا کردم، گذاشتم رو دراپ باکسم و می تونم لینکشو در اختیارتون بذارم اگه مفیده؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد