دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت- 95

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت- 95 اعلام شد.

ضمن تبریک به همه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آمار زیستی سال تحصیلی 96-1395 خواهشمند است رتبه های قبولی و درصدهای قبولی خود به همراه دانشگاه محل قبولی را در قسمت نظرات یا به ایمیل amarezisti@yahoo.com ارسال نمایند. این اطلاعات صرفا برای مشاوره داوطلبان ارشد زیستی سال 96 بکار خواهد رفت.

ممنون از همراهیتان


دانلود اطلاعیه 16

نظرات 3 + ارسال نظر
Ahmad جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:07

سلام
من با درصدهای زیر 33 شدم و تربیت مدرس قبول شدم
ریاضی 77
امار ریاضی 77
روش اماری 43
زبان -0.85

با تشکر

با سلام و احترام
ضمن تبریک به شما دوست عزیز. از ارسال درصدتون همراه با رتبه و محل قبولیتون سپاسگزارم

alireza شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:12

سلام رتبه 92 کرمانشاه قبول شدم
با تشکر از اقای بشیری

با سلام و احترام
تبریک میگم بهتون. ممنون میشم درصداتون رو هم همینجا بزارین یا برام ایمیل کنین

بابک شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 21:36

سلام
رتبه ی من 11 شده و قبلا درصدامو گذاشتم. دانشگاه تهران پذیرش شدم.
با سپاس از شما آقای بشیری

سلام بابک خان.
خیلی خوشحال شدم. تبریک میگم بهتون.موفق و موید باشین. یه ایمیل بهم بزن بابک خان ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد