دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

کارنامه علمی آزمون دکتری وزارت بهداشت فردا منتشر می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از انتشار کارنامه علمی آزمون دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی این وزارتخانه خبر داد و گفت: این کارنامه همزمان با نتایج نهایی آزمون فردا دوشنبه 12 مهرماه منتشر می‌شود.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: کارنامه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (ph.D) به دلیل اینکه روند مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان آزمون را تحت‌تاثیر قرار ندهد تاکنون منتشر نشده است. در واقع این کارنامه فردا همزمان با نتایج نهایی بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: 70 درصد نمره نهایی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی (ph.D) را مصاحبه علمی و 30 درصد این نمره را مصاحبه عملی تشکیل می‌دهد. در واقع داوطلبان این آزمون دو برابر ظرفیت اعلام و برای مصاحبه حضور پیدا کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: حدود 2250 نفر در آزمون دکتری تخصصی (ph.D) امسال مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت 1200 نفر پذیرفته خواهند شد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام قبلی وزارت بهداشت قرار بود نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی هفته اول اعلام شود که این امکان به دلیل قطع سرورهای وزارت بهداشت به تعویق افتاد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد