دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

جزئیات جذب هیات علمی جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی بهمن 1395

از سوی وزارت بهداشت؛

جزئیات جذب هیات علمی جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در بهمن ماه ۹۵ خبر داد و گفت: مجوز جذب یک هزار نفر در دانشگاه های علوم پزشکی اخذ شد.

 دکتر سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فراخوان سراسری جذب هیات علمی وزارت بهداشت را در نیمه دوم بهمن ماه ۹۵ منتشر خواهیم کرد.

 وی درباره میزان مجوز دریافتی برای جذب هیات علمی گفت: با صحبت هایی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته و پیش بینی های انجام شده، مجوز جذب یک هزار نفر را دریافت کردیم.

 حسینی خاطرنشان کرد: البته این تعداد با توجه به نیاز وزارت بهداشت بسیار کم است اما با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و ما نیز به آن واقف هستیم در حال حاضر بر روی این تعداد توافق کردیم و در حال پیگیری هستیم که با همان شرایط این تعداد را جذب کنیم.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت یادآور شد: جزئیات فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در دی ماه اعلام می شود اما سامانه ثبت نام متقاضیان از بهمن ماه فعال می شود و افراد می توانند در رشته های مختلف جذب دانشگاه ها شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
یزدانی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:25

سلام
مرسی از پاسختون
منتهاقسمت اول فرمایشتون رو درست متوجه نشدم"کسی برای جذب هیات علمی پیشرفت ترم به ترم افراد رو در نظر بگیره شما بعضی چیزها رو از دید خودتون میبینین در حالی که اینطوری نیست."؟! یعنی بالاخره این پیشرفت ترم به ترم مهم هست یا خیر؟ معدل هم نقش اساسی در جذب به غیر از سی وی قوی داره؟! شاید علت پذیرفته نشدن اون افراد، پایین بودن معدلشون بوده؟!
اینکه فرمودین سی وی بقیه رو از کجا می دونم، جوابش روشنه: چند تن از دوستانم هم در این فراخوان شرکت کرده بودن و همه از وضع پژوهشی یکدیگر با خیر بودیم.
منظورتون که فرمودین روی مصاحبه کار کنم، چیه؟! یعنی خوب و با کیفیت تدریس کردن هست؟
آقای بشیری
بنده واقعا از شرکت در فراخوان دانشگاه های تهران به خاطر معدل پایینم، نا امید شدم. اما با راهنمایی های خوب و مفید شما، شاید انگیزه دوباره پیدا کنم برای شرکت در فراخوان یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران

باز هم از توجه جنابعالی متشکرم

دوست عزیز
شاید اصلا من صلاحیت جوابدهی به سوال شما رو نداشته باشم. اما بنظرم این هست که یکی از ایتمها معدل و یا سی وی میتونه باشه. موضوع تزتون و تعداد مقالات استخراجی از اون و نحوه مصاحبه و نوع جوابی که شما به جوابها میدین خیلی مهمه. به نظرم بهتره با کسایی که در سالهای اخیر حتا غیر رشته خودتون هم شده در این خصوص مشورت کنید.
به نظر من ایتم معدل خیلی نمیتونه توی جذب هیات علمی تاثیر گذاری باشه.
بازم اگه سوالی بود در حد توان در خدمتم

یزدانی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 17:51

ببخشید آقای بشیری

میخواستم اضافه کنم بنده فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران هستم و اینکه معدل بنده در دوره تحصیلیم، هر ترم نسبت به ترم قبل دارای پیشرفت بوده و معدل ترم آخرم، 19 شده. اما معدل کلم با جمع معدل سه ترمم، شده 17 و خرده ای.

مرسی از شما

با سلام و احترام
سعی کردم در پاسخ قبلی کامل جوابتون رو داده باشم

یزدانی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 17:46

سلام آقای بشیری

خوب هستین

رشته ام گفتار درمانی هست و سال 93 فارغ التحصیل شدم.
راستش یه مشورتی میخواستم بکنم باهاتون در مورد شرکت در این فراخوان ها. معدل کل بنده 17:43 شده و نمره پایان نامه ام: 19.87

هدف بنده این هست که در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران استخدام شم. پارسال دانشگاه علوم پزشکی تهران فراخوان داده بود که 1 نفر نیرو لازم دارند. بنده هم شرکت کردم که متاسفانه نتونستم پذیرفته بشم. اکثر کسانی که شرکت کرده بودن، معدلشون از من بالاتر و بالای 18 بود. اما سی وی هامون تقریبا در یک سطح.
میخواستم بدونم بنده با این معدلم، می تونم امید داشته باشم که بالاخره در تهران بتونم استخدام بشم؟ چون فکر می کنم معدلم شانس بنده را در پذیرفته شدن در فراخوان، خیلی پایین آورده.

خواهشمندم در این خصوص به بنده یه مشاوره ضمنی لطف کنین بدین: در مورد معدل دکترا جهت استخدام

مرسی از زحمات شما

بسمه تعالی
با سلام و احترام
انچه که به نظرم میاد کسی برای جذب هیات علمی پیشرفت ترم به ترم افراد رو در نظر بگیره شما بعضی چیزها رو از دید خودتون میبینین در حالی که اینطوری نیست. نمره معدل بنظرم فاکتور تعیین کننده ای برای جذب هیات علمی نمیتونه باشه و حتمن باید روی فاکتور های دیگه کار کنین. امسال برای مصاحبه دکتری مصاحبه به صورت ایستگاهی صورت گرفت و بودن کسانی که سی وی خوب و حتا نمره کتبی داشتن اما پذیرفته نشدن . میخام بگم اولا شما از کجا سی وی دیگران رو میدونین. دوما مصاحبه عامل تعیین کننده ای برای جذب هیات علمی هست باید بنظرم روی فاکتور مصاحبه کار کنین. بازم اگه سوالی بود در حد توانم در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد