دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

ویرایش فرم ثبت نام، تمدید ثبت نام و تکمیل مدارک آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت96


نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:35

سلام آقای بشیری

طاعاتتون قبول

راستش من امسال با نمره مشروطی زبان در آزمون دکترا شرکت کردم و الحمدالله مجاز هم شدم.

می خواستم بدونم آیا با همین نمره مشروطی هم مجاز به شرکت در آزمون جامع دکترا هستیم یا خیر؟ یا حتما باید نمره قبولی زبان تا قبل از برگزاری امتحان جامع داشته باشیم؟ و اگر نداشته باشیم، نمی تونیم توو آزمون جامع شرکت کنیم؟!

در دفترچه ثبت نام دکترا قید شده که تا امتحان جامع حتما باید نمره قبولی داشته باشیم، ولی من شنیدم این قضیه در مورد همه دانشگاه ها صادق نیست.

ممنون می شم در این باره لطف کنید و اطلاعات دقیق در اختیارمون بزارید.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
امیدوام که در مصاحبه هم قبول بشین. ولی تا جایی که من میدونم بر اساس قوانین وزارت بهداشت حتما باید تا امتحان جامع نمره زبان رو باید بیارین . حداقل دو سه سالی تا اوم موقع فاصله هست زیاد نگران نباشین . فقط ممکنه تربیت مدرس اینطوری نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد