دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

فراخوان صندوق حمایت از پژوهشگران برای پشتیبانی از رساله‌های دکتری

دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب سیاست‌های راهبردی پژوهش و فناوری نظام، کمک به هدایت رساله‌های دکتری به سمت نیازهای اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه کشور دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) منتشر شد.

دانشجویان مقطع دکتری تا 31 اردیبهشت 96 فرصت دارند طبق آیین‌نامه منتشر شده با مراجعه به سایت http://www.insf.org/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 19:17

آقای بشیری ازتون خیلی ممنونم از اینکه همراهیم کردین و به نظراتم اهمیت دادین و اونا رو مورد توجه.

ولی جسارتا، من عذر میخوام از شما، ولی پست دکترا داشتن استاد محترم و بزرگوار، فکر نمی کنم اینقدر محرمانه و سری باشه که فقط من بدونم و بقیه نه!!!! رارستش این موضوع برام واقعا جای ابهام داره و اگر پست دکترا گرفتن اینقدر سری و محرمانه س، بنده هم جایی مطرح نمی کنم. این مطالب رو برادرانه و صادقانه خدمتتون گفتم تا جای هیچ شک و شبه ای باقی نمونه.

پیروز و سرافراز و پرانرژی باشید

مطالب وبلاگتون هم حرف نداره، خیلی مفیدن. ممنون

بسمه تعالی
با سلام و احترام
از لحاظ من هیچ اشکالی نداره ولی نمیدونم ایشون راضی باشن اسمشون رو روی سایت بزارم یا نه.
من ملاحظات خاص اخلاقی دارم. در هر صورت در خدمتم
اگر مایل به زدن ایمیل نیستین میتونین از گروه آمارزیستی بهشتی سوال بفرمایین

علی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 15:19

حق با شماست آقای بشیری عزیز و بزرگوار

پس من در این مورد سعی می کنم همانطور که پیشنهاد دادین با دانشجویان دکتری که خودم میشناسمشون، صحبت کنم که دستم بیاد توو بین کسانی که میشناسم چند نفر دوست دارن با علاقه موضوع تزشون رو به صورت پست هاک و در ایران و زیر نظر اساتید بزرگوار خودمون، ادامه بدن. آمارشو بعدا خدمتتون اعلام می کنم.

راستی یه سوالم بی جواب موند اینکه کدوم استاد محترم شهید بهشتی، در آمار زیستی، پست هاک گرفتن؟
خیلی از لطفتون ممنونم
سلامت و موید باشید

با سلام و احترام مجدد
میتونین توی گروه صرفا اموزشی نیز مطرح بفرمایین.
سوالی بیجواب نذاشتم در خصوص سوالتون عرض کردم لطفا بهم ایمیل بزنین
amarezisti@yahoo.com

علی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:01

سلام آقای بشیری
مرسی از شما

آخه من دیدم شما و دوستانتون دوسال پیش، برای اینکه وزرات بهداشت، به ارشد آمار ریاضی اجازه ندن بدون کنکور ارشد آمار زیستی، دکترای آمار زیستی کنکورشو بدن، کلی درخواست نوشتن و امضا دادن و خلاصه پس از پیگیری فراوان و زحمات شبانه روزی، به نتیجه رسیدین.

خب برای راه اندازی پست دکترای آمار زیستی میشه همچین کاری کرد و درخواست داد؟ شما خودتون موافق هستین؟

می دونین، چون به نظرم بجای اینکه وزارت محترم بهداشت میخواست برای یه همچین قانونی، سرمایه گذاری کنه و بودجه بده، خب این کارو برای پست دکترا بکنن.

در واقع خیلی رشته ها که نیاز به آزمایشگاه دارن، میرن پستشون رو ادامه میدن و در واقع پست دکترا رو برای اونها گذاشتن. برای اونا باید کمک هزینه خیلی بیشتری در نظر گرفت، تا مایی که فقط یه ست داده می خوایم تا کارمونو توسعه بدیم و تنها از لپ تاپ استفاده می کنیم......

فرمودین یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی، پست دکترا دارن. لطف می کنین اسمشونو بفرمایید؟ شاید بشه در این مورد از ایشون هم کمک گرفت.

باز هم متشکرم

بسمه تعالی
با سلام و احترام
آنچه که در این خصوص اتفاق افتاد یک حرکت جمعی قابل تقدیر از طرف همه دانشجویان، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و اعضای محترم هیات علمی بود.
در مورد این قضیه باید روند رو عرض کردم باید دید که چگونه می تواند باشد. احتمالا از طریق گروههای آمارزیستی و حداقل دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری باید صورت گیرد.
لطفا به اینجانب ایمیل بزنین amarezisti@yahoo.com

علی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 19:09

مرسی آقای بشیری
لطف کردین
من فقط می خوام بدونم برای رشته خودمون (آمار زیستی)، کدوم دانشگاه های داخلی پست دکترا دارن؟ چون جایی ندیدم ازتون پرسیدم. دانشگاه تربیت مدرس هم که بخش آمار زیستیش جزو وزارت بهداشت محسوب میشه که توو خود سایت وزرات بهداشت هم اسمش شده علم پزشکی، بگذریم...
کدوم اساتید آمار زیستی، پست دکترا دارن؟؟ من تا جایی که اطلاع دارم، هیچ کدوم ندارن...

اینکه فرمودین بپرسم از مرکز امور هیئت علمی، فکر نکنم ارتباطی به سوال من داشته باشه!! تا همین پارسال،اطلاعیه وزارت بهداشت برای پست دکترا، برای افراد غیر آماری بوده و بیشتر مربوط به رشته های دارویی و تغذیه و .... میشده.

برای راه اندازی پست دکترای آمار زیستی باید درخواست بدیم؟؟؟ نمیدونم از کجا باید شروع کنم؟ که ما هم بتونیم مثل بعضی رشته ها، پست دکترامون رو ادامه بدیم.

من هنوز هیچ کسی رو توو ایران پیدا نکردم که برای آمار زیستی، پست گرفته باشه، در صورتی که موضوع تز دکترای من و خیلی های دیگر، بعد از دفاعمون جای کار، زیاد داره و به صورت کاربردی و حرفه ای تر توو این دوره پست میشه ادامه ش داد و به اتمام رسوندش. اما اگر بریم سر کار، دیگه فرصت کافی برای این کار نداریم...

تشکر از لطف و راهنمایی های ارزنده شما

بسمه تعالی
با سلام و احترام
عرض کردم برای رشته خودمون بنده هم ندیدم میشه این رونذ رو از رشته هایی که پست دکترا دارن.پرسید.
دقیقا نمیتونم بگم کدوم قسمتش ولی سوال شما رو قطعا معاونت اموزشی وزارت بهداشت جواب میتونه بده.
از اساتید بهشتی یه نفر پست دکترا دارن. البته ایران نخوندن.
همین اطلاعیه پست دکترا رو هرجا صادر میکنه بهتر میتونه به سال شما جواب بدن.
دانشگاه تربیت مدرس رشته آمارزیستی برای ارشداز چند سال پیش و دکترا از یکی دو سال پیش امتحان و پذیرشش با هم هست.
والا هر تربیت مدرس وابسته به وزارت علوم هست.

علی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:24

سلام آقای بشیری
خوب هستین
من یه سوالی در مورد دوره پسا دکتری دارم که ممنون میشم اگر ممکنه راهنماییم کنید:

راستش من هنوز از رساله دکترام دفاع نکردم و در جایی هم مشغول بکار نشدم، هرچند یه جا رو در نظر دارم که برای کار و استخدام به اونجا مراجعه کنم.

ولی به تحقیق بسیار علاقه مند هستم و خیلی دوست دارم که موضوع تزمو بعد از دفاعم هم ادامه بدم. چیزی که ذهنم رو به شدت مشغول کرده، اینه که به فکر گذروندن دوره پسا دکتری هستم. شرایط مالیم تعریفی نداره و نمی تونم برای رفتن به خارج اقدام کنم. می خوام بدونم برای رشته ما که آمار زیستی هست، کدوم دانشگاه ها می تونن برای این رشته، دوره پسا رو راه بندازن؟ من خیلی در اینترنت جستجو کردم و فقط یه خبر در مورد ایجاد دوره پسا دکتری خوندم که مربوط به وزارت علوم میشد که رشته هاشون رو هم تعیین نکرده بودن.

آقای بشیری
ما چطوری می تونیم برای راه اندازی دوره پسا دکتری برای رشته آمار زیستی درخواست بدیم؟ توو اون خبری که گفتم، اشاره کرده بودن که دانشگاه های معتبر می تونن این کارو بکنن، اما من نمی دونم شرایط را ه اندازی این دوره واقعا چیه. استاداشون باید پست دکترا داشته باشند یا ؟؟؟ که البته تا جایی که می دونم هیچ کدوم از اساتید آمار زیستی دوره پست رو نگذروندن.

تا دفاع من چیزی نمونده و در حال حاضر ذهنم خیلی درگیر این موضوع شده که آیا امکانش هست که برای ایجاد دوره پسا دکتری در دانشگاه های معتبر، درخواست بدیم و کار تزمونو به صورت خیلی پیشرفته تر ادامه داده و به پایان برسونیم.

تشکر می کنم از لطف شما

پاینده و سر افراز باشید.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز
چرا بعضی از اساتید پست دکترا نیز دارند ولی کم بیشتر از خارج کشور.
اولا آمارزیستی دانشگاه تربیت مدرس وزارت علوم محسوب میشه.
ثانیا به نظربهتره از مرکز امور هیات علمی وزارتخونه سوال بفرمایین.
یا در دانشگاهتون از رشته هایی که پست دکترا دارن.
بازم سوالی بود در خدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد