دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

بانک اطلاعاتی پایان نامه های علوم پزشکی کشور

 لینک بانک اطلاعاتی پایان نامه های علوم پزشکی کشور  در قسمت پیوندهای وب قرار گرفت.

برای استفاده بهتر از این سامانه ابتدا قسمت راهنما را مطالعه فرمایید.


برای استفاده بهتر ابتدا گزینه گزارش آماری رو کلیک کنین. لیست پایان نامه همه دانشگاهها وارد نشده و برای بعضی دانشگاهها هم کامل نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:40

سلام
راستش من نتونستم برای شهرستان ها به جز تهران، پایان نامه ها رو با اسم استاد راهنما پیدا کنم. فکر کنم شهرستان ها مثل همدان، به سیستم پایان نامه ها رو وارد نکردن. شما هم لطف می کنین امتحان کنین و ببینین برای شما برای شهرستان ها هم جواب میده یا نه
مرسی

با سلام و احترام
توی نظرات پایینی توضیح دادم

افروز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 20:05

سلام آقای بشیری
خوب هستین
راستش من دنبال پایان نامه های 93 به قبل بودم که نتوستم پیدا کنم. ولی 94 به بعد رو تونستم. ماها که قبل از 93 دفاع کردیم، باید توو سامانه ثبت نام کنیم تا چکیده پایان ناممون بیاد یا کلا این سایت برای پایان نامه های 94 به بعد هست؟
مرسی

با سلام و احترام
هنوز همه پایان نامه ها وارد نشده

سیاوش سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 17:17

سلام
مرسی بابت اطلاع رسانی
با وجود مطالعه راهنما، موفق نشدیم پایان نامه مورد نظر را بیابیم.
وقتی روی شهر مورد نظر در نقشه ایران، کلیک می کنیم، باید کلیک رو غیر فعال کنیم تا بتوانیم با کلید واژه مورد نظر پایان نامه را بیابیم که هیچ نتیجه ای در برنداره. فکر کنم هنوز سایت ناقصه، چون بعد از کلیک روی شهر مورد نظر، باید بشه با کلید واژه ها، پایان نامه ها رو سرچ کرد که این کار تنها با غیر فعال کردن شهر مورد نظر امکان پذیر است.
اگر شما با این مشکل روبرو نشدید و تونستین پایان نامه مورد نظر را بیابید، لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

بسمه تعالی
با سلام و احترام
بله اولا تمام دانشگاهها هنوز پایان نامه هاشون وارد نشده
و بعضی دانشگاهها هم کامل نیست.
گزارش آماری رو بزنین معلوم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد