دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96


دانلود  

     

  آمار زیستی :  دانشگاه عادی 102 نفر مازاد با پرداخت شهریه 46 جمع148


کارنامه علمی و انتخاب رشته محل فعال شد

رتبتون چقدر شد؟


انتخاب رشته محل  و کارنامه علمی - از ساعت 18 روز پنج شنبه تاریخ 12/05/96 لغایت ساعت 24 روز یکشنبه  15/5/96  فعال خواهد بود.

 

 ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان ،خواهشمند است  همانگونه که سالهای قبل اعتماد داشتین پس از دریافت کارنامه علمی، درصد ها و رتبه های خود را در قسمت نظرات یا به ایمیل amarezisti@yahoo.com   اعلام فرمایید.  سپاس از همراهیتان


سوالهایتان در خصوص انتخاب رشته رو در همین قسمت نظرات مطرح فرمایین. در اولین فرصت ممکن به آن پاسخ داده میشود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:46

سلام خسته نباشید
من از بچه های گروه آمار زیستیم و رتبم ٧٠ شده متأسفانه
و من حقیقتاً پدرم ٦ ماه بیشتر جبهه بودن و به دلیل اینکه این قانون جدید اومده بوده من متوجه نشده بودم و ازش استفاده نکرده بودم
میخواستم ببینم میشه کاری کرد؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام
خوب باید دفترچه رو بخونین همیشه. خدا حفظشون کنه. اگر تهران هستین حتمن به سنجش پزشکی مراجعه کنین. شاید بشه. من صلاحیت بیشتر از این ندارم.
همین الان هم رتبتون خوبه بد نیست

حسن جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:38

سلام
میخواستم ازتون خواهش کنم که رتبهای قبولی سال گذشته آمار زیستی مشهد و تهران را بزارین تا بر اساس اون انتخاب رشته کنم

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
کارنامه علمیتون رو به ایمیلم بفرستین تا بر اساس اون راهنمایی لازم انجام بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد