دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکترای ۹۷ وزارت بهداشت اعلام شد

رئیس سنجش پزشکی از زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکترای ۹۷ وزارت بهداشت خبر داد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۷ وزارت بهداشت در هفته اول آذر خبر داد و گفت: بر اساس نظر شورای آموزش عالی کشور ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌ها در سال ۹۷ منوط به تصمیم‌گیری شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت شد.

وی ادامه داد: با موافقت شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون تکمیل ظرفیت سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، شصت و پنجمین دوره دانش‌نامه تخصصی و چهل و پنجمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد و داوطلبان از تاریخ ۳ تا ۵ آذر در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام خواهند کرد.

حیدرزاده با بیان اینکه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت مجوز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۷ وزارت بهداشت را نیز صادر کرده است، بیان کرد: بر اساس نظر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۷ وزارت بهداشت در رشته‌هایی که دانشگاه‌های علوم پزشکی نیاز به فارغ التحصیل آن داشته باشند، به صورت خاص و متعهد به خدمت انجام خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۷ وزارت بهداشت در هفته اول آذر انجام می‌شود، گفت: به احتمال زیاد ثبت‌نام تکمیل ظرفیت این ۲ آزمون یا به طور همزمان با تکمیل ظرفیت آزمون  دستیار فوق تخصصی و تخصصی از ۳ تا ۵ آذر یا از ۵ تا ۸  آذر ماه در سایت سنجش پزشکی انجام خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 21:29

سلام آقای بشیری
ببخشید متوجه نشدیم. یعنی این اطلاعیه سنجش پزشکی مبنی بر تکمیل ظرفیت دکترا در هفته اول آذرماه، صحت نداره؟!!!! اگر صحت نداره، شما چرا این خبر رو حذفش نکردین؟!
مرسی

سلام و عرض ادب
دوست عزیز من خبر را به نقل از خبرگزاری نوشتم. آیا خبر را من اطلاع رسانی نموده ام؟
ممنون میشم با همین حساسیت حذف خبر را از خبرگزاری رسمی پیگیری نمایید.
واقعیت این هستش که اگر خبر را پاک میکردم نمیشد به پیام شما جواب بدم و این خود شاید حمل بر بی ادبی می شد.
ضمن اینکه خبر 7 اذر ماه رو مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت در ج شده است. لازم بذکر است در رشته آمار زیستی بیشتر از ظرفیت آزاد با توجه به سهمیه های موجود همین الان در مقطع دکتری مشغول به تحصیل می باشند

محمد سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 23:11

سلام
این خبر صحت نداره
هفته دوم آذرماه رو سپری کردیم، اما خبری از تکمیل ظرفیت در سایت سنجش پزشکی نبود! لطفا دقیق اطلاع رسانی بفرمایید که ما بدونیم تا کی باید منتظر خبر تکمیل ظرفیت بمونیم و یا بی خیال بشیم و برای سال بعد خودمون رو آماده کنیم؟
مرسی

با سلام و احترام
برابر اطلاعیه سنجش پزشکی از امسال بع بعذ تکمیل ظرفیت وجود نخواهد داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد