دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

احتمال و اپیدمیولوژی

احتمال و اپیدمیولوژی

ترجمه : شاهسونی

اپیدمیولوژی شاخه ای از پزشکی است که در مورد علل و واگیر بودن و کنترل بیماریهای جوامع بشری بحث می کند.

این مقاله را از اینجا دانلود نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:33

سلام

من واقعا شرمنده ی شما شدم.خدا بهتون قوت بده.خیلی لطف کردید. ممنونم. چشم حتما براتون ایمیل می فرستم.

محمد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:25

سلام
از اینکه به سوالم پاسخ دادید واقعا سپاسگزارم. به نظر شما آینده ی کاری دکتری اپیدمیو لوژی بهتره یا دکتری خودآمار ؟من هیچ زمینه ای در مورد اپیدمیو لوژی ندارم.می تونم تو کنکور موفق باشم؟اصلا منطقیه که تو کنکور اپیدمیولوژی شرکت کنم؟(ارشد آمار ریاضی) در مورد منابع اگر راهنماییم کنید ممنون میشم.

بسمه تعالی
با سلام و احترام
پذیرش برای رشته اپیدمیولوژی کمی سخته ولی خوب خوندش کمی راحت تره. این یک انتخاب هست خود شما باید به این نتیجه برسین. رشته اپیدمیولوژی خیلی مشترک با آمار زیستی هست. رشته شغلی خوبی به نظر میاد. منابعش رو باید بهم فرصت بدین یه ایمیل به میلم بفرستین تا یادم باشه. باید براتون سرچ کنم.

محمد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:05

سلام
از مطالب خیلی خوبتون یک دنیا سپاس گزارم .
من کارشناسی ارشدم ، آمار ریاضی است می تونم تو آزمون دکتری اپدمیولوژی شرکت کنم؟

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
برابر صفحه 16 راهنمای ازمون دکترای پارسال وزارت بهداشت، شما میتوانین آزمون دکترای اپیدمیولوژی رو شرکت نمایید

آماردوست دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

سلام خیلی ممنون از زحماتتون و خیلی ممنون به خاطر وبلاگ به روزتون یه سوال دارم اینکه رشته امار زیستی با اپیدمیولوژی چه تفاوتی دارند کدامیک بیشتر به مبحث پیش بینی در بیماریها می پردازدو آیا آمار زیستی در مبحث پیش بینی از اپید عقبتر است یا نه؟

بسمه تعالی
با سلام و احترام
دوست عزیز
ضمن تشکر از جنابعالی
با این که اپیدمیولوژی و آمار زیستی مشترکات زیادی با هم دارند
اما نمی توان این دو مبحث را باهم مقایسه نمود. کسی که آمار زیستی می خواند برای تحلیل درست مسائل پزشکی باید اپیدمیولوژی بداند ولی یک اپیدمیولوژیست بیماری را تحلیل نمی کند.
صحبت در مورد پیش بینی هم با استفاده از امار صورت می گیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد