دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

گفتگوی دو آماری

 کاربران محترمی برای بهتر شدن وبلاگ توصیه  نمودند مطالب دیگری نیز در سایت اضافه شود.

این مطلب از وبلاگ انجمن علمی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان برداشت شده است. بخوانید و لذت ببرید: 

 من می گم بهم نگاه کن                          تو می گی که جون فدا کن

من می گم آمار همیشه                          تو می گی این که نمی شه

من می گم آمار عزیزه                              تو می گی می ریزی مزه؟

من می گم هر کی با رشته اش                تو می گی امار هم رشته اس؟

من می گم نگذری ساده                          تو می گی رشته زیاده  

من می گم چه اشتباهی                         تو می گی اول راهی

من می گم تغییر رشته؟                           تو می گی خستمه خسته

من می گم تو هم بریدی؟                         تو می گی داری امیدی

من می گم فقط مبانی                             تو می گی چه خوش خیالی

من می گم ریاضی سخته                         تو می گی این دسته بخته

من می گم حذف نهایی                            تو می گی یه فکر عالی

من می گم هدف لیسانسه                       تو ولی می گی محاله

من می گم چه دانشگاهی                       تو می گی کجای راهی

من می گم زاهدان قشنگه                          تو می گی آجر و سنگه

من می گم چه با کلاسه                           تو می گی توش پر ماسه

من می گم صندلیش نرمه                         تو می گی کلاس چه گرمه

من می گم این چمن ها چیست؟               می گی امروز قورمه سبزیست 

من می گم چه سلف نازی                        تو می گی به چیش می نازی 

من می گم گلاش قشنگه                         تو می گی کجاش قشنگه 

من می گم استاد چند دسته است؟           تو می گی یا بد یا خوب است

من می گم استاد خوب کیست؟                تو می گی نمره بده بیست 

من می گم استاد بد کیست؟                    تو می گی غیبت کارش نیست

من می گم نیومد استاد                           تو می گی بهتر می ریم سایت 

من می گم چیزی می خواستی؟               تو می گی خستمه راستی

من می گم از غم خوابه                            تو می گی دلم کبابه

من می گم آماری پرنده است                    تو می گی کلاغ یا پشه است 

من می گم می خوام بشم مخ                  تو می گی شبیه دمپخ 

من می گم آماری حیرون                          تو می گی مانند مجنون

من می گم دیگه بریدم                             تو می گی خوب می پذیرم 

من می گم که نا امیدم                            تو می گی دارم می بینم

من می گم دلم شکسته است                 تو می گی خوب می شه خسته است 

من می گم فکری برام کن                         تو می گی درس و رها کن

من می گم چه طور خلاص شم                تو می گی که منصرف شم

من می گم خدا نگهدار                            تو می گی چه تلخه آمار


 

نظرات 3 + ارسال نظر
آسیه پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:51 http://www.stat87. blogfa.com

سلام دوست عزیز منم یک آماری هستم و یک وبلاگ تقریبا آماری دارم با دوستام, خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنی

راستی دوست عزیز میشه این شعرتو با یه کم تغییر تو وبلاگم کپی کنم????? البته با ذکر منبع!

بسمه تعالی
با سلام و احترام
این وبلاگ متعلق به تمام آماری هاست.از تمامی مطال آن می تونین استفاده کنین البته من هم مطلبی رو دیدم و خوشم اومد و توی وبلاگم میزارم

azad سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:10

اخی این شعرو یکی ازهمکلاسیای من تو دانشگاه زاهدان گفته بود.....یاد ایام کارشناسی افتادم.

بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
هم شما و هم دوستمان هر دو پاینده باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:03

خیلی جالب، ممنون
بالاخره از این فضای خشک و جدی، بیرون اومدین
پیروز باشین

بسمه تعالی
با سلام و احترام
هدف ما فقط جلب رضایت شماست. بجای فقط حرف کمی عمل نیز لازم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد