دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

کاندیداهای نهایی هیئت مدیره انجمن آمار ایران

کاندیداهای نهایی هیئت مدیره انجمن آمار ایران مشخص شدند.

در مرحله نهایی انتخابات دوازدهمین دوره هیئت مدیره محترم انجمن آمار از میان 10 نفر زیر 5 نفر به عنوان هیئت مدیره برای سالهای 1393 تا 1395 انتخاب می شوند. لازم بذکر است انتخابات دور دوم برای اعضای پیوسته انجمن آمار از 5 خرداد شروع شده است.

اسامی نامزدهای دور نهایی به ترتیب حروف الفبا: افشین آشفته،فرزاد اسکندری، حسین باغیشنی،حمید بیدرام، بهاءالدین خالدی، علی دولتی، افشین فلاح، مجتبی گنجعلی، غلامرضا محتشمی برزادران و مسعود یارمحمدی

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:59

لطفا کامنت قبلی رو تایید نکنید فقط پاسخش را به ایمیلم بفرستید

بسمه تعالی
با سلام و احترام
بنا به درخواست شما پاسخ به ایمیلتان ارسال گردید

دانشجو سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:37

سلام من یه سوال اماری داشتم من یک پرسشنامه دارم که چند سوال درمورد وضعیت اجتماعی اقتصادی دارم ومیخواهم اثر وضعیت اجتماعی اقتصادی رو برروی یه بیماری بررسی کنم چطوری باید باتوجه به این سوالات افراد رو درسه طبقه وضعیت اجتماعی اقتصادی بالا ،متوسط وپایین طبقه بندی کنم؟

بسمه تعالی
ذوست عزیز با سلام و احترام
سوال شما کلی است . ولی با این همه احتمالا سوالهای شما توسط چند گزینه پاسخ داده می شود . یعنی به صورت لیکرت می باشد . اولا باید پرسشنامه شما استاندارد باشدو دوما پایایی و اعتبار آن مورد سنجش قرار گیرد. در صورتیکه پرسشنامه استاندارد نباشد کارتان سخت می شود.
علاوه بر این شما باید جواب سوالات را بعد از پر شدن آن کد بندی نمایید و برای سوالات مثبت از یک تا مثلا 5 و برای سوالات منفی از 5 تا 1 نمره می دهید. لازم است تعداد جواب سوالات فرد باشد. تا اریبی کمتری پیش اید.
دوست عزیز
سپس نمره سوالها را جمع نموده و بعدا می توانید با توجه به استاندارد پرسشنامه و یا بر اساس اینکه مثلا شما 10 سوال 5 قسمتی دارید . در این صورت مینیمم نمره شما می تواند 10 و بالاترین آن 50 خواهد بود فاصله 40 را به 3 قسمت تقسیم می نماییم یعنی 13.3 بنابراین برای هر پرسشنامه که مجموع کل نمرات بین 10تا 23.3 باشد، رده پایین اعداد بین 23.4 تا 36.6 متوسط و 36.7 تا 50 رده خوب میگیرد . میانگین کل پرسشنامه ها هم نتیجه نهایی شما خواهد بود.
اگر توضیحات بالا کافی نبود درقسمت پیغام ایمیل خوذد را بگذارید تا با شما راهنمایی بیشتری داده شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد