دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا
دانشجویان آمار زیستی

دانشجویان آمار زیستی

آمار؛تصویر دیروز، آیینه امروز،دورنمای فردا

کتاب اپیدمیولوژی مدرن

کتاب اپیدمیولوژی مدرن راتمن را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید.

psssword:www.readanybook.com


دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
n سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:27

سلام و وقت بخیر آیا ترجمه کتاب راتمن موجوده؟

سلام
با توجه به اینکه این کتاب برای رشته اپید هست اطلاع دقیق ندارم و بعید میدونم این کتاب ترجمه شده باشه.
ولی اخرین نسخه کتاب توی کتابخانه آمار زیستی موجود هست
biostatbook@

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:18

با سلا م خدمت جناب آقای بشیری عزیز وقتی دیدم راتمن رو توی سایت وزین تان قرار داده اید به نهایت خوشحال شدم متاسفانه دانلودش اشکال داره در ضمن اگه بزرگواری می کردید وبرایم تمامی کتا بهایتان که در وبلاگ قرار داده اید ایمیل می کردید خیلی کمکم می کردید چرا که در روستایم وبسیار هم ازنظر داشتن تکنولوژی عقب مانده امیدوارم تمام کتابهای گرانقدرتان را برای ارسال می کردید قربانت پیروز باشید

با سلام و احترام
دوست عزیز
خیلی خوشحال میشم بتونم کاری بکنم. اما اولا حجم ایمیل محدوده و همین کتاب رو نمیشه ایمیل کرد. من بررسی کردم مشکلی برای دانلود وجود نداره. ولی از نظر دانلود هیچ فرقی با ایمیل این سایت نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:45

سلام آقای بشیری
خوبین
الحمدالله مشکل دانلود برطرف شد و لینکش الان درسته و من راحت تونستم دانلود کنم. مرسی.

دوست عزیز
با سلام و احترام
خدا روشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:01

سلام
مرسی بابت این کتاب بسیار مفید. ولی روی دانلود که می زنیم، هیچ لینک دانلودی ظاهر نمیشه!

با سلام و احترام
لینک انچه که تونستم دانلودش کنم با پسوردش فعاله

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:04

سلام آقای بشیری
ممنون بخاطر منابع ارزشمندی که در سایت میذارید
من کتاب اپیدمیولوژی مدرن را دانلود کردم ولی باز نشد پسورد میخواد؟
اگر امکان داره راهنمایی بفرمایید
باتشکر

با سلام و احترام
لینک انچه که تونستم دانلودش کنم با پسوردش فعاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد