1-فرق truncate و سانسور و تعاریف هر کدام با مثال؟
2- فرق repeated و recurrent
3- رگرسیون ریج
4- آنالیز کوواریانس
5- مانتل هنزل و مثال و تفاوت با آنالیز کوواریانس و نوع پیشگو
6- Factor analysis, principal component, discriminant, cluster تعاریف و تفاوتشان باهم
7- Competing risk
8- Frailty و انواع و تفاوتشان با هم
9- شرط کرویت
10- همه طرح ها و تفاوتشان با هم
11- P-value
12- چرا انالیز واریانس می گوییم با اینکه ازمون برابری میانگین چک می شود
13- برآورد نلسون آلن و کاربرد
14- تعریف احتمال بصورت آماری برای یک غیر آماری
15- تفاوت تحلیل عاملی و تحلیل مولفه اصلی
16- تعریف مخدوشگر و مثالی از یک مخدوشگر در پزشکی و روش های آماری مواجهه با اینمورد
17- تعریف توان و محاسبه توان در شرایطی که فرض صفر به حق رد میشود یا قبولبرای تفسیر و نتیجه گیری فاصله اطمینان را ترجیح می دهید یا P-value را؟ به چه علت ؟
18- برای تغییر پذیری دو جامعه وقتی داده ها از یک مقیاس می آیند چه هنگام ضریب تغییرات بر واریانس ارجعیت دارد ؟
19- تفاوت انحراف معیار ( انحراف استاندارد ) با خطای معیار (خطای استاندارد)چیست ؟
20- چرا در بدست آوردن تابع درستنمایی یک متغییره یک بار و در تابع درست نمایی دو متغییره دو بار مشتق می گیریم در حالی که می دانیم با دوبار مشتق گیری به نوع منیمم با ماکزیمم نقطه ی اکسترمم می رسیم
برگرفته از سایت آمارگیران
سوال 20 اشتباه است. در تابع دو متغیره دو بار مشتق نمیگیریم

با سلام و احترام. آیا اعتراض زدین. فردا شنبه کلید نهایی اعلام میشه
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای بشیری عزیز و محترم. خطاب به دوستم امید می خواستم عرض کنم که آقای امید، اگر جنابعالی با تلاش و پشتکارتون موفق از امتحان کتبی دکتری، بیرون آمدین بایستی با همون تلاش و پشتکاری که دارید، خودتون به دنبال جواب این سوالات بگردین. اینکه میگین نمیدونم جواب موجهی نیست. شمایی که قراره یکی از دانشجویان دکترای آینده بشین، باید مستقل بودن رو در امور تحصیلی یاد بگیرین و حتی الامکان از این وابستگی ها خودتونو رها کنین. پیشنهادی بود دلسوزانه برای جناب امید. موفق باشید
سلام وقت بخیر. با توجه به اهمیت این سوالات ممکنه خواهش کنم جوابشونو در یک فایل ورد بنویسید آخه جواب بعضی هاشونو نمیدونم.
بسمه تعالی
دوست عزیز
با سلام و احترام
برای آمادگی در امتحان کتبی دکترا باید خیلی بیشتر از این سوالات را بلد باشیم.